Izradu ovog spota u produkciji Refresh Production iz Sarajeva finansirala je Američka agencija za međunarodni razvoj (USAID), kao dio podrške turizmu u BiH.
Video spot izrađen je za potrebe predstavljanja turističkih potencijala BiH u inozemstvu te mijenjanja imidža ratom opustošene zemlje do mirne, gostoprimljive i jedinstvene turističke destinacije.
USAID je finansirao proizvodnju ''Enjoy Life in BiH'' videa, prvog u trajanju od četiri minute zajedno sa devet televizijskih spotova, te drugog u trajanju od šest minuta sa novih devet tv spotova.
Prvi dio ''Enjoy Life in BiH'' prikazuje uglavnom ljetne motive, a od svoje promocije na Svjetski dan turizma u jesen 2006. godine film je osvojio šest međunarodnih nagrada.
Zamjenica šefa misije Ambasade SAD-a u BiH Judith Cefkin kazala je na večerašnjoj promociji kako se očekuje da će novi turistički spot doprinijeti povećanju broja turista u BiH. Ona je rekla kako Američka ambasada u BiH vjeruje da je sudbina BiH da postane jedan od istinskih turističkih bisera Evrope.
Do danas je američka vlada, putem USAID-a, osigurala više od milijardu dolara pomoći namijenjenih ekonomskom, demokratskom i društvenom napretku BiH.
Videospotovi "Enjoy Life" bit će prikazivani i prije svake projekcije filma na ovogodišnjem Sarajevo Film Festivalu (SFF), a ukupan materijal će biti u stalnoj upotrebi na turističkim sajmovima.