Kultura
0

Objavljen plakat Jazz Festa: Leptirići i nakon 15 godina

Sarajevo-x.com
Kreativni tim agencije Communis Sarajevo i ove je godine uradio grafičko oblikovanje i vizuelni identitet međunarodnog muzičkog festivala Jazz Fest Sarajevo. Osim tima Communisa na čijem je čelu kreativna direktorica Ajna Zlatar, u dizajnerskom timu ovogodišnjeg festivala su i sarajevski dizajneri Goran Lizdek i Enes Huseinčehajić.
"Da bismo na što bolji način približili našoj publici muziku koju predstavljamo, ali i sam festival kao programsku cjelinu, oformili smo prošireni kreativni tim kojeg čine neki od najboljih bosanskohercegovačkih dizajnera", kazala je Đana Karavdić iz Jazz Festa i napomenula kako uspješna partnerska saradnja festivala i Communisa traje od 2008. godine. Za grafička rješenja plakata prethodnih izdanja festivala, Communis je nagrađen sa nekoliko nagrada struke.

"Muzika izaziva poseban osjećaj koji smo pokušali vizualizirati i pomalo romantičnim rješenjem obilježiti godišnjicu festivala koji nam već 15 godina omogućava uživanje u vrhunskoj muzici", pojasnila je ovogodišnje grafičko rješenje plakata Zvezdana Cvijetić, direktorica agencije Communis Sarajevo.

Povodom petnaeste godišnjice festivala, Jazz Fest je svojoj publici ponudio i unaprijeđenu web prezentaciju čiji je autor Enes Huseinčehajić.

"Ako je suditi po reakcijama posjetitelja, ali i broju posjeta registriranih na www.jazzfest.ba u proteklih petnaest dana, stranicom je više nego zadovoljna i naša publika", dodaju u Jazz Festu.

Ulaznice za koncerte ovogodišnjeg festivala po 20 posto nižim cijenama (od 12 do 28 KM) mogu se rezervirati putem zvanične web stranice.