{{error}}
Korisničko ime ili e-mail
Lozinka
ili
Facebook prijava


Unesite e-mail:


Koliko je autohtona muzika zanimljiva za turizam i marketing

F
12.11.2012. u 09:32
0
1
Koliko je autohtona muzika zanimljiva za turizam i marketing
0
Koliko je autohtona muzika zanimljiva za turizam i marketing
U organizaciji Udruženja "Facultas za prosperitet mladih" na Jahorini je proteklog vikenda održana stručna radionica na temu "Autohtona i domoljubna muzika i oblikovanje imidža turističke destinacije".
Sudionici radionice nastojali su utvrditi u kojoj mjeri autohtona i domoljubna muzika mogu doprinijeti kreiranju imidža turističke destinacije.

Cilj radionice je bio pokazati kako je autohtona muzika zanimljiva ne samo s etnografskog i muzikološkog stajališta, nego i s marketinškog ili turističkog stajališta.

"Muziku treba izlučiti iz ukupnosti kulturne baštine i pokazati njen potencijal i značenje u građenju imidža, odnosno upozoriti na mogućnost da se ona uvede u kulturno-turističku ponudu i etiketira kao 'kulturni proizvod'. Pri tome njena standardna dimenzija ustupa mjesto reprezentativnoj funkciji – ona postaje element po kojemu se prepoznaje lokalitet", istakao je predavač mr.sc. Marijo Pejić.

"Mogućnost jasnijeg razrađivanja konteksta stvaranja imidža lokaliteta pomoću autohtone muzike proizlazi iz toga što se taj odnos ne apstrahira kao nešto strukturno strano, jer se pretpostavlja da se proces odvija u neodvojivoj povezanosti muzike i sredine u kojoj se razvija. To podrazumijeva da se u takvoj muzici ne ogledaju samo puki osjećaji njenih stvaratelja, nego nešto što je mnogo dublje i značajnije, a to su njihov duh, misao pa i filozofija, odnosno određen stil života uvjetovan vremenom, društvom i kulturom, tj. svakako ono što može doprinijeti stvaranju prepoznatljivog identiteta i pozitivnog imidža BiH i zemalja u regiji", istakao je voditelj radionice prof.dr. Besim Spahić.

U zabavno-muzičkom programu Radionice nastupila je pedagoško-muzička grupa "Academia-band".

Email adresa: (nije obavezno)

Tekst ispravke: