{{error}}
Korisničko ime ili e-mail
Lozinka
ili
Facebook prijava


Unesite e-mail:


Knjiga kao marketinški alat u komuniciranju

12.7.2012. u 20:47
7
5
Knjiga kao marketinški alat u komuniciranju
7
U okviru održavanja Ljetnog sajma knjige, večeras je na Trgu oslobođenja - Alija Izetbegović u Sarajevo održana neobična promocija knjiga.
Knjiga je ustvari promovirana kao marketinški alat u komuniciranju, odnosno izgradnja imidža i identiteta BiH kroz knjigu.

Kako je za Klix.ba kazao promotor Marinko Brkić, u BiH se književnost njeguje unazad stoljećima, tako da je cilj večerašnje promocije bio da se knjizi vrati ono dostojanstvo koje je ona imala prije kompjuterizacije.

"Ovi sajmovi su prilika da se ljudi i autori druže i da se da do znanja da knjiga nije zamrla. Želimo na ovaj način privuči građane da posjete Sajam i prije svega druže se sa knjigom", naglasio je Brkić.

Email adresa: (nije obavezno)

Tekst ispravke: