{{error}}
Korisničko ime ili e-mail
Lozinka
ili
Facebook prijava


Unesite e-mail:


Izložba savremene umjetnosti u supermarketu

S
6.6.2005. u 16:24
0
0
Izložba savremene umjetnosti u supermarketu
0
Izložba savremene umjetnosti u supermarketu
"Consumerism is a Trap" - Rad iz projekta "Human Condition"
U mjesecu junu 2005, u Sarajevu, Mostaru i Konjicu predstavlja se izložba savremene umjetnosti "Human Condition" Anura Hadžiomerspahića koji zajednički organiziraju Ars Aevi i Grupacija MIMS.
U prvim danima juna, izložba "Human Condition" postavljena je na otvorenom prostoru u centru Sarajeva. Nakon ove prve faze, slijedi postavka umjetničkih radova u nekonvencionalnom «galerijskom» prostoru, prostoru MIMS-ovih tržnih centara i supermarketa. Centralna lokacija postavke je u prostoru tržnog centra "Merkur" u Mostaru, i biće otvorena od 11. juna. Izložba će takođe biti postavljena u tržnom centru "DC" u Konjicu od 12. juna i u prostoru "TC Otoka" u izgradnji (nekadašnja pijaca "hepok") od 10. juna.

Na svim pomenutim lokacijama biće izložena serija plakata "Human Condition - Projekt javnog vrištanja i posljedičnih individualnih revolucija" koji su tematski usmjereni na ispitivanje pozicije čovjeka i stanje vrijednosti koje propagira zapadno konzumističko društvo. Pošto je reklama-advertising danas najznačajniji način komuniciranja sa javnošću, autor svoje umjetničke poruke odašilje upravo sredstvima reklame – plakatima, lecima i drugim sredstvima propagande ("artvertising"). Pri tome on ne želi da izložbu vide samo uobičajeni galerijski posjetioci, nego savremenu umjetnost uvodi u ambijent kojem ona dobija svoje pravo (kritičko) značenje i postaje dostupna svima. "Konzumenti tržišnih proizvoda" tako postaju ravnopravni "konzumentima umetnosti". Lokacija tržnog centra-supermarketa postala je zbog toga prirodan izbor za izložbeni prostor za ovaj umjetnički projekat.


Izložba "Human Condition" Anura Hadžiomerspahića, pripada novom ciklusu Ars Aevi izložbi umjetnika mlađe i srednje generacije čiji su počeci vezani za grupe "Sing Sing" i "Maxumim". Ona ujedno promovira i novi model saradnje između bosanskohercegovačkih privrednika i stvaralaca u području kulture i umjetnosti koji su ovaj put ostvarili Ars Aevi i MIMS.

Komentari (0)
Email adresa: (nije obavezno)

Tekst ispravke: