Izložba "Acedia tristitia" dvije priznate bh. likovne umjetnice
Crteži Jasmine Gavrankapetanović, koja je u Japanu magistrirala na Odsjeku za slikarstvo Univerziteta umjetnosti u Okinawi, bave se historijom kao naracijom i, polazeći s stanovištva da se predstavljanjem jednog događaja putem teksta, igre ili slike daje osnova za tumačenje prošlosti, pokušaj su razmatranja sjećanja iz privatnog i društvenog kruga: Svako novo čitanje određenog događaja - tragedije ga problematizira jer uvodi (moguća) višeslojna tumačenja jednog njegovog dijela ili cjeline.
S druge strane, Ivi Simčić, magistrici Univerziteta Yale u SAD-u, scenarij o igračima video igrica koji sjede u dnevnom boravku i igraju virtualni nogomet, poslužio je kao predložak za ciklus 3:2. Njen rad problematizira identitet igrača koji, identificirajući se s virtualnim nogometnim zvijezdama, preuzimaju njihove precizno definirane virtualne identitete, ali ostaju samo glumci, nikad ne postajući pravi nogometni idoli.
Podsjetimo da zajednički naziv izložbe (acedia-tromost; tristitia-tuga) asocira na oblik melanholičnog stanja, a primarno je bio korišten u kontekstu duhovnog nemira koji je zahvatao monahe na početku hrišćanske ere, dok je danas svrstan u kategoriju depresivnih oboljenja.
Obje umjetnice rade kao više asistentice na Akademiji likovnih umjetnosti u Sarajevu i pohađaju doktorski studij na Centru za interdisciplinarni doktorski studij Univerziteta umjetnosti u Beogradu.