Ceylan je s "Tri majmuna" stekao međunarodnu slavu kada je na ovogodišnjem Kanskom festivalu dobio nagradu kritike za najbolju režiju i nepodijeljene pohvale za svoj specifični vizuelni stil i skoro nadrealnu fotografiju.
Tokom razgovora s moderatorom programa Farukom Šabanovićem i brojnim novinarima, Ceylan je govorio o svojim filmskim počecima kada je nakon bavljenja fotografijom konačno odlučio da se posveti režiji i stvaranju vlastitih filmova.
"Mislim da je veoma teško biti režiser, nikada me nije plašila tehnička strana tog posla, ali njegovi ostali aspekti veoma su komplicirani - organizacija, međuljudski odnosi, to su stvari koje su me plašile, ali veoma brzo sam ih se rješio", kazao je Ceylan.
Kroz razgovor s novinarima, turski režiser također je govorio o svom zapanjujućem korištenju fotografije u filmu, složenim odnosima u porodici koje je prikazao u filmu "Tri majmuna", svom iskustvu u budističkom manastiru u Nepalu i o vlastitoj transformaciji od elektroinžinjera do filmskog režisera.