NY Times piše o Hadžifejzovićevoj galeriji "Čarlama depo" koja je sa radom krenula prije tri godine, u Poslovnom centru Skenderija, podzemnom trgovačkom centru koji pamti i bolje dane.
Hadžifejzović je svoju priliku vidio u velikom broju praznih radnji, a direktora Centra je uspio ubijediti da na raspolaganje umjetnicima besplatno ustupi oko 40 poslovnih prostora u kojima se sada izlažu umjetnička djela među pedikerskim radnjama i salonima vjenčanica.
U oktobru prošle godine u Skenderiji je počela izložba umjetničkih djela. Projekat koji je uključio i umjetnike iz Novog Zelanda i Italije zvanično otvaranje imat će u martu, a izložba će trajati do kraja godine.
New York Times piše i o problemima sa kojima se savremeni umjetnici suočavaju u Sarajevu, pa tako ističu projekat Ars Aevi čija izgradnja još uvijek nije počela zbog nepostojanja dovoljno finansijskih sredstava, kao i djelima Brace Dimitrijevića i Nebojše Šerića Šobe.