Švedski strip autori Max Andersson i Lars Sjunnesson su u maju 1999. godine "usisani" u nepredvidivo putovanje (popraćeno bombardiranjem susjedne Srbije od strane NATO aviona) Ljubljana – Sarajevo (via Hrvatska i Republika Srpska). To iskustvo je vodilo ka stripu BOSNIAN FLAT DOG.
U prvo vrijeme, priča je imala okvire običnog dnevnika, no ubrzo prestaje biti samo to. Dijelovi Balkana/Kolektiva jednostavno se stapaju sa autorovim ličnim "strip univerzumom". Naime, Max i Lars ekshumiraju Maršala Tita i priča poprima "istraživačku dimenziju" okrenutu preispitivanju stvarnosti. Tako, ne samo da se njihovo poimanje balkanskih ratova promijenilo, nego i cijelo poimanje identiteta.
Estetski, njihov metod jeste pokušaj istraživanja "suštine crteža". Naprosto miješaju svoje lične stilove na svakoj strip tabli, kreirajući neki novi "treći umjetnički identitet".
U decembru 2002. projekt je prezentiran u Ljubljani i Zagrebu. Neovisno od work-in-progress stripa, publika se suočila i sa Titom-Mumijom prirodne veličine u hladnjaku, nekim od artefakata skupljenih tokom putovanja i ratnim dnevnikom.