Reklama koju je PETA snimila za prikazivanje tokom ovogodišnjeg američkog Superbowla, najvećeg sportskog događaja u SAD koji se održava svake godine po završetku doigravanja utakmica američkog fudbala, koje svake godine prati više od 100 miliona ljudi.
U spornoj reklami naziva 'Dokazano je da vegetarijanci imaju bolji seks' modeli se trljaju i dodiruju povrćem kao što je tikva i šparoge što je NBC proglasio preizazovnim za prikazivanje tokom Superbowla.
NBC nije službeno dao nikakve izjave, ali odgovorni iz PETA-e su se brzo oglasili, piše Daily Mail.
'NBC je odbio našu reklamu jer se jako brine za djevojke koje vole svoje povrće', provokativna je PETA.
Prikazivanje reklama tokom prenosa Superbowla plaća se i do tri miliona dolara za nekih 30-ak sekundi reklame, a zli jezici ioanko kažu da sumnjaju da PETA, inače humanitarna organizacija, uopšte ima taj novac.
Pogledajte spornu reklamu: