Video
0

TV reklame koje su pokrenule lavinu žalbi

Sarajevo-x.com
Zbog njihovog kontroverznog sadržaja TV kuće su primile ogroman broj primjedbi na reklame koje slijede.

Humanitarno udruženje Bernardo's popularno je po seriji TV reklama kojima pokušavaju podići svijest o fizičkom i emocionalnom vrijeđanju djece koje određuje dalji tok njihovih života. Ipak, za mnoge ove reklame bile su previše, a građani su se posebno žalili što se puštaju u vrijeme kad ih i djeca mogu vidjeti. Na drugoj strani, osobe koje su bile uznemiravane na ovakve načine u djetinjstvu, žalile su se kako im ove TV reklame bude neugodne uspomene.

Reklama auto kuće Volkswagen koja prikazuje psa kako pjeva "I'm a Man" u autu, ali i kad izađe iz njega, proizvela je buru negodovanja. Neki gledaoci su posumnjali da je pas za vrijeme snimanja reklame maltretiran, drugi su opet pridikovali zbog prikazivanja psa kako se vozi na prednjem sjedištu.

Iako je u pitanju reklama za bezalkoholno piće, Orangininu promociju mnogi su vidjeli kao seksualno uvredljivu, posebno zbog zavodljivog plesa životinja.

Prikazivanje ove reklame u toku dana i večeri naljutilo je gledaoce jer "humoristični" poljubac dva muškarca, kako su izjavljivali, nije nešto što bi željeli da njihova djeca vide.

Telekomunikacijski provajder Tiscali lansirao je TV reklamu na koju se žalilo mnoštvo gledalaca. Reklama prikazuje ženu koja spava sa susjedom, kada odjednom dođe njen muž koji se hvali novom ponudom.

Gledaocima se nije svidjelo ni kako se britanska kompanija Specsavers poigrala sa klasicima te su francuskoj pjevačici Edith Piaf dodali tekst u kojem reklamira njihove naočale. Žalbe su upućivane uglavnom zbog trivijaliziranja tragičnog života ove umjetnice.