Film/TV
0

"Teror" TV reklama najveći u SAD-u, a u BiH zanemariv

FENA
Gledaoci u Sjedinjenim Državama izloženi su pravom "teroru" TV reklama jer su prisiljeni da pogledaju čak 113 spotova dnevno ili 788 sedmično, pokazuje najnovije istraživanje bečkog Instituta za medije.

Najvećem broju reklamnih poruka, nakon SAD-a, izloženi su gledaoci u Indoneziji, Španiji, Australiji i Kanadi, a najmanji broj reklamnih spotova ima Liban, gdje gledaoci moraju pogledati "svega" 94 reklame sedmično, odnosno 13 dnevno.

Prema istraživanju bečkog instituta, međunarodni prosjek iznosi 466 reklamnih spotova sedmično ili 67 dnevno, prenijele su agencije.

Austrija je jedna od zemalja s najmanjim brojem reklama koje se emitiraju na televiziji, navodi ista studija i dodaje da ni u Crnoj Gori, Bosni i Hercegovini, Danskoj i Švicarskoj gledaoci nisu izloženi "teroru" spotova.

U poređenju s drugim zemljama, broj emitiranih spotova na austrijskoj televiziji relativno je mali, jer prosječni gledalac sedmično može vidjeti oko 173 TV reklame, a dnevno 25.

Zanimljivo je da je ova studija, koja je pokazala da i uz manju frekvenciju spotova poruka stiže do ciljne publike, urađena za potrebe kompanije "Red Bull".