0

Početak prikazivanja filma "Plavuša uzvraća udarac"

Klix.ba
Film "Plavuša uzvraća udarac" od 8. januara prikazivaće se samo sedam dana na redovnom repertoaru kina Imperijal svaki dan od 18:00 i 20:15 sati.

Početak nove filmske sezone 2004. godine nakon vrlo uspješnog otvaranja fantazijskog spektakla "Gospodar prstenova: povratak kralja" koga je u prva četiri dana u Bosni i ercegovini vidjelo 8.000 gledatelja, Art Company nastavlja 8. januara u kinu Imperijal sa otvaranjem hit romantične komedije "Plavuša uzvraća udarac".

Film u kome mlada holivudska zvijezda reprizira ulogu pametne i sposobne plavuše El Vuds, nastavak je iznenađujućeg hita "Plavuša sa Harvarda" koji je 2001. godine na američkim kino blagajnama ostvario zaradu od 120 miliona dolara. Pored Viterspunove koja je za ponavljanje svoje najprofitabilnije uloge dobila honorar od 15 miliona dolara, u filmu ulogu iz originala reprizira dobitnica Oskara Sali Fild, a tu je i afroamerička ljepotica Redžina King. Sve to je doprinijelo da ostvarenje mladog autora Čarlsa Hermana-Vurmfelda krajem jeseni prošle godine inkasira gotovo 90 miliona dolara na američkim kino blagajnama.

Radnja filma "Plavuša uzvraća udarac" počinje dvije godine nakon događaja iz originalnog filma. El je završila pravu školu i spremna je da se uda za svog momka, profesora prava koga igra mladi ljepotan Luk Vilson. Isprva El izgleda samozadovoljna kao i uvijek spremajući listu zvanica za vjenčanje koje će biti održano u Fenvej Parku u Bostonu. Tada jednog dana dobija ispriraciju da pozove majku svog psa Brusera na vjenčanje i biva zapanjena činjenicom da je ona postala žrtva laboratorijskih eksperimenata. To daje poticaj za njen novi pohod koji je vodi u Vošington D.C. gdje se nađe u hladnom, ustajalom okruženju. Njen šminkerski imidž direktno je svrstava među osobe drugog reda, ali ona ponovo svima pokazuje zašto je Harvard završila sa najboljim ocjenama...

Film "Plavuša uzvraća udarac" prikazivaće se samo sedam dana na redovnom repertoaru kina Imperijal svaki dan od 18:00 i 20:15 sati.