0

Početak prikazivanja filma "Petar Pan"

Art Company
Od 1. jula u okviru redovne distribucije vrlo zgusnute sezone vrućeg sarajevskog ljeta na redovni repertoar kina Imperijal Art Company donosi epski fantazijski porodični spektakl "Petar Pan", koji je prije dvije sedmice sa velikim uspjehom premijerno prikazan u BiH na otvaranju 1. Kid's Festivala.

Najnoviju filmsku adaptaciju dječijeg klasika britanskog pisca J.M Barija o besmrtnom dječaku iz zemlje Nedođije i njgovoj borbi protiv Kapetana Kuke i njegovih gusara na velikom ekranu oživio je australijski autor P.J. Hogan, tvorac mega hita "Vjenčanje mog najboljeg prijatelja" i po mišljenju filmskih kritičara širom svijeta uradio jednu od najboljih. U visokostilizovanoj priči glumačku ekipu predvode dvoje nepoznatih ali odličnih mladih glumaca Džeremi Sampter i Rejčel Hud-Vud kao Petar Pan i Vendi dok kapetana Kuku igra poznati britanski negativac iz hitova "Patriot" i "Harry Potter i odaja tajni" Džejson Ajzaks.

Priča filma, za onih malo koji to ne znaju, govori o putovanju Vendi Darling i njena dva mlađa brata, Džona i Majkla u zemlju Nedođiju. Njih tamo vodi vječno mladi leteći dječak Peter Pan i njegova polenova vila, Tinkerbell. Jednom u zemlji Nedođiji, oni bivaju upleteni u Peterov rat sa vječitim neprijateljem, ozloglašenim Kapetanom Kukom. U međuvremenu u Londonu, roditelji obitelji Darling i sjajna ujna Milisent brinu se i pitaju da li će se njihova djeca ikada vratiti kući...

"Petar Pan" će se prikazivati na redovnom repertoaru kina Imperijal u dobro poznatim terminima od 18:00 i 20:15 sati.

Iz Art Companyja ističu da ono što čini ekranizaciju ove besmrtne bajke još prikladnijom jeste činjenica da je sinhronizovana na Hrvatski jezik pa je mogu gledati i najmlađe generacije gledatelja.