Početak prikazivanja filma "Batman: Početak"

S
29.6.2005. u 15:29
0
0
0
Za kraj ljetne sezone Blockbuster 2005, Art Company za sve ljubitelje stripovskih spektakl filmova od 30. juna sprema posebnu poslasticu u kinima UNITIC i APOLO. "Batman: Početak" je novi nastavak serijala o avanturama jednog od najpopularnijih strip junaka svih vremena, Čovjeka Šišmiša.
Rediteljski ga potpisuje izuzetno talentovani mladi američki autor Kristofer Nolan, tvorac kritičarskih favorita „Memento“ i „Nesanica“ dok u crni kostim Batmana nakon odličnog Majkla Kitona iz prva dva filma, Vala Kilmera i Džordža Klunija ovaj put uskače mladi Kristian Bejl, junak kontraverznog horora „Američki Psiho“ i spektakla „Vladavina vatre“. Fantastičnu glumačku ekipu u filmu koji obečava puno ozbiljniji prikaz priče o Crnom vitezu zaokružuju veliki veterani Majkl Kejn, Morgan Friman, Liam Nison, Gari Oldman, te najnovija djevojka Toma Kruza, mlada ljepotica Kejti Holms i za Oskara nominovani junak spektakla „Posljednji Samuraj“ Ken Watanabe u ulozi glavnog negativca.

Ovaj put ćemo upoznati cijeli istorijat Brusa Vejna koji je kao dječak bio svjedokom ubistva roditelja i posvetio svoj život osvećenju njihove smrti. Ali kada mu se kvare rani pokušaji osvete, on odlazi na Istok na obuku kod mističnog Ra's Al-Ghula. Godinama kasnije spreman za potratak u Gotham City, Vejn odlazi pod zemlju sa Lusiusom Foksom, starim prijateljem obitelji koji mu pomaže da prigrli svoj alter ego, Batmana. Sa detektivskom intuicijom i multimilionskom zaostavštinom, majstor u borbi protiv kriminala sukobljava se sa dvije najveće prijetnje Gothamu, nesvjestan ozbiljne zavjere protiv njega...

"Batman: Početak" će se prikazivati od 30. juna do 21. jula u kinu UNITIC u terminima od 18:00 i 20:30 te u kinu APOLO u terminima od 18:30 i 21:00 sat.