Ognjen Džinić, marketing menadžer multipleksa Cinema City, ističe kako će mu 2010. ostati u sjećanju kao izuzetno teška, ali vrlo uspješna godina.
"Posebno bih izdvojio izuzetno uspješnu saradnju sa Sarajevo Film Festivalom koji je prepoznao vrijednost i važnost Cinema Cityja ljubiteljima sedme umjetnosti u našem gradu i u prvoj godini saradnje učinio ga svojom najvećom lokacijom sa projekcijama čak šest programa. Naravno, moramo se sjetiti i gala premijera filmova 'Devet', 'Seks i Grad 2' , 'Ostavljeni', rekordnog rezultata od preko 50.000 gledatelja u januaru 2010. te vrlo uspješne realizacije promotivnih akcija Dan zaljubljenih, Osmi mart, Mjesec romantičnih komedija, Noć vještica i Blockbuster Season te najvećeg projekta godine oko uvođenja 3D projekcija u dvoranu 1 multipleksa koji su samo dodatno proširile ponudu naših usluga", kaže Džinić, koji je Novu godinu dočekao s porodicom.
Dodaje kako u 2011. planiraju proširenje ponude usluga Cinema Cityja, veći broj svjetskih i regionalnih premijera, te moguće povećanje kapaciteta multipleksa te samim tim i broja gledatelja, te novo povećanje broja partnera koji rade promociju svojih prozivoda i usluga putem njihovih brojnih kanala za oglašavanje.