0

Druga sezona prikazivanja od 22. januara na BHT-u

FENA
Voditeljica Amina Demić
Voditeljica Amina Demić
Druga sezona prikazivanja TV serijala "Bijela hronika", u produkciji Villa Hills Consultinga, počinje 22. januara na BHT-u, saopćili su danas producenti.

Ovaj jedinstveni projekat na bosanskohercegovačkom tržištu ima za cilj predstaviti pozitivne priče iz cijele Bosne i Hercegovine i ponuditi nešto svima onima kojima je dosta vijesti iz crne hronike kojima nas svaki dan bombarduju i elektronski i pisani mediji. Emisija će se emitovati subotom u 16:40 sati, na poluvremenu utakmica engleske Premier lige.

"Mi vjerujemo da nije sve crno u našoj zemlji kako se želi prikazati. Znamo da postoje mnogi primjeri uspješnih i talentovanih ljudi, kao i dobrih vijesti koje zaslužuju svoje mjesto u medijskom prostoru. Iz ovog razloga u emisiji će se predstaviti talentovani ljudi, inovatori, mali i veliki biznisi, organizacije, sportisti i sportski kolektivi, kao i svi ostali koji se mogu smatrati kao dobre i pozitivne vijesti", saopćeno je.

Prilozi u ovoj desetominutnoj emisiji su snimljeni u svim dijelovima BiH, u manjim i većim gradovima, a zastupljeni su i mladi i starijih ljudi koji se mogu kvalifikovati kao dobre vijesti. U želji da emisija bude interaktivna, svi gledaoci će imati priliku da putem Facebook stranice serijala nominuju teme i priče koje žele vidjeti u "Bijeloj hronici".

Iz epizode u epizodu će se prezentirati pozitivne priče koje će dokazati da u BiH nije sve tako crno kao što se želi prikazati, saopćeno je.

Predstavit će se talentirani ljudi, mali i veliki biznisi, organizacije, sportski kolektivi, škole iz svih dijelova BiH. Karakter emisije je obrazovno-informativni, a namijenjena je gledaocima svih starosnih grupa.