Iako je postizanje bilokakvog dogovora još uvijek nemoguće, medijski giganti imaju istu viziju, web stranicu u zajedničkom vlasništvu, koja će postati glavni internet izvor za video snimke sa njihovih TV mreža.
Korporacije ovim činom žele uzeti dio kolača na brzo rastućem tržištu internet video oglašavanja, a razmatraju i dizajniranje web video playera na kojem bi se mogle gledati postavljene video snimke.
U manje od dvije godine YouTube je od start-up biznisa iz Silikonske doline postao najpopularniji online video servis na kojem cirkulira više od 100 miliona video zapisa dnevno, a u novembru je akviziran od strane internet giganta Google Inc. za 1,65 milijardi dolara u dionicama.
Mnogi video snimci na YouTube-u su kućne izrade, te postavljeni od strane korisnika, ali najpopularniji sadržaj su pirati raznih TV showova. Pojedine medijske kompanije prijetile su YouTube-u tužbama zbog povrede autorskih prava, dok su druge poput CBS-a i NBC-a sklopile velike ugovore o licenciranju.
Prema izvještaju Wall Street Journala pomenute četiri kompanije raspravljaju o konkurentskoj utrci sa YouTube-om još od početka ove godine, ali posljednji krug pregovora još uvijek može propasti.
Korporacija Walt Disney, koja je ujedno i vlasnik ABC televizijske kuće, nije učestvovala u pregovorima, jer se želi osloniti isključivo na snagu vlastitih marki proizvoda tj. usluga.