{{error}}
Korisničko ime ili e-mail
Lozinka
ili
Facebook prijava


Unesite e-mail:


Viagra može uzrokovati gubitak sluha

S
19.5.2010. u 09:06
0
3
Viagra može uzrokovati gubitak sluha
0
Viagra može uzrokovati gubitak sluha
Foto: AFP
Naučnici su dokazali da Viagra i slične pilule koje se koriste za problem erektilne disfunkcije uzrokuju gubitak sluha muškaraca.
Konzumiranjem ovog lijeka dvostruko je povećan rizik od slabljenja sluha, koje može imati dugotrajne posljedice.

Studija provedena nad 11.525 muškaraca starijih od 40 godina, a koji su uzimali Viagru ili slične preparate, ponudila je navedene rezultate, piše naučni portal Live Science.

Ovim je potvrđena neophodnost upozoravanja muškaraca da su PDE-5i lijekovi poput Viagre, Cialisa i Levitre opasni za zdravlje, objasnio je profesor Gerald McGwin sa Univerziteta Alabama.

U narednom periodu naučnici će istražiti zbog čega i na koji način ovi lijekovi oštećuju sluh, te postoji li način da se taj problem izliječi.

Email adresa: (nije obavezno)

Tekst ispravke: