{{error}}
Korisničko ime ili e-mail
Lozinka
ili
Facebook prijava


Unesite e-mail:


Uz antibiotike pijte dosta vode

A
27.7.2013. u 13:55
1
4
Uz antibiotike pijte dosta vode
1
Uz antibiotike pijte dosta vode
Prilikom uzimanja lijekova veoma je bitno uzimanje vode, kazao je specijalista gastroenterologije Cem Cengiz i skrenuo pažnju na neophodnost uzimanja vode prilikom korištenja lijekova.
Cengiz je istakao da uzimanje lijekova bez dovoljno vode može dovesti do otvaranja rana na jednjaku.

Dokor Cengiz objašnjava da se lijek treba uzimati s vodom, a nikako veoma često vidljivom metodom "ja ću to s pljuvačkom progutati".

“Neki lijekovi mogu direktno uzrokovati mukosalne probleme i čir na jednjaku. Tablete koje prije svega izazivaju ovu nus-pojavu su tablete kalij-hlorida. osim ovih tableta, u tu vrst tableta se ubrajaju i antibiotici, protuupalne tablete, kao i još neke”, pojasnio je Cengiz.

Prema njegovim riječima, najčešća oštećenja na jednjaku izazivaju antibiotici koji se često koriste u ginekologiji, urologiji, dermatologiji, kao i u gastroenterologiji.

Cengiz naglašava da se vrsta antibiotika koja se koristi u ovim oblastima obavezno treba uzimati sa vodom, a nakon uzimanja, pola sata treba ostati uspravan.

Email adresa: (nije obavezno)

Tekst ispravke: