{{error}}
Korisničko ime ili e-mail
Lozinka
ili
Facebook prijava


Unesite e-mail:


Šta radimo kad ne možemo zaspati

S
17.11.2011. u 22:20
0
22
Šta radimo kad ne možemo zaspati
0
Šta radimo kad ne možemo zaspati
Sve je više ljudi koji navečer ne mogu da utonu u san. Najveći uzročnik je stres, ali i mi sami radimo protiv dobrog sna. Nesanica uzrokuje niz problema, od gojaznosti do pada koncetracije i efikasnosti na poslu.
Puno ljudi tvrdi da im je teško zaspati kada legnu u krevet. Većina njih protraći sate na nešto nebitno i zamarajuće kako bi zavarali mozak i zaspali. Profesor na Univerzitetu Georgia, Michael Decker, napravio je listu stvari koje ljudi rade kada ne mogu zaspati, a donosi nam je članak iz Huffington Posta.

1. Gledanje filmova ili surfanje na internetu. Ovo radi većina ljudi i sve su češći i parovi koji na spavanje idu sa laptopima na krilu. Stručnjaci preporučuju da se računar ili tv ugasi sat vremena prije nego odemo u krevet, kako bi naš mozak imao vremena da se odmori od ekrana.

2. Slušanje muzike. Ukoliko liježete sa slušalicama u ušima vaš mozak ne reigistruje da vi želite spavati. Čak i kada se radi o vrlo laganoj vrsti instrumentala "dizjniranih za san", vaš mozak se ovako samo umara. Vrlo lagana meditacijska muzika ponekad pomaže snu.

3. Ne radite ništa. Dok čekate da utonete u san, vi ležite i čekate da se to desi. Često vam se dešava da počnete da razmišljate i to uglavnom o problemima, što vam neće pomoći. Umjesto ovoga, uzmite knjigu i pročitajte nekoliko redaka koji bi vas mogli uspavati.

4. Radite. Rad prije sna jednostavno nije preporučljiv. Radije se bolje organizujte, ali nemojte raditi prije sna, jer nećete biti produktivni, a kvalitet vašeg sna neće biti na zavidnom nivou. Ovo se uglavnom odnosi na rad na računaru koji pogoršava vaše šanse da zaspite.

5. Kupanje. Ljudi vole da se potope u tople kupke ili bar da se istuširaju prije sna. Ovo vam daje toplinu prije spavanja, a ukoliko to iskombinujete sa nekim smirujućim čajem, budite sigurni da ćete lijepo spavati.

Email adresa: (nije obavezno)

Tekst ispravke: