{{error}}
Korisničko ime ili e-mail
Lozinka
ili
Facebook prijava


Unesite e-mail:


Šokantna kampanja za zaštitu vida žena

S
4.10.2009. u 18:30
0
5
Šokantna kampanja za zaštitu vida žena
0
Sljepoća miliona žena širom svijeta mogla se izbjeći, činjenica je koja je vodila umjetnike pri stvaranju ovih fotografija s ciljem zaštite vida.


Kampanja modnog fotografa Johna Rankina Waddella, koju je pokrenuo u saradnji sa magazinom Dazed & Confused obilježit će Svjetski dan vida u naredni četvrtak. Fotograf poznat po portretima popularnih ličnosti, kao što su Kylie Minogue i Cate Blanchett, želi skrenuti pažnju javnosti na podatak da žene čine dvije trećine od 45 miliona slijepih u svijetu, a da ih je 90 posto upravo iz zemalja u razvoju.

"Ljudi pitaju 'Šta je najgore što ti se može dogoditi?' Ja kažem 'izgubiti vid'," ističe Rankin za Independent.

Rachel Heald iz organizacije Sightsavers dodaje da se u 75 posto slučajeva gubitak vida mogao spriječiti.



"Postoji mnogo uzroka što je sljepilo kod žena toliko rasprostranjeno", izjavila je. "Žene žive duže, a u nerazvijenim zemljama doktori i preparati su im manje dostupni. Većinu slučajeva sljepila uzrokuje katarakta ili trahoma. Jedan od razloga zašto radimo na ovoj kampanji sa Rankinom je želja da na kreativan način plasiramo svoju poruku."

"Svi smo mi konzumenti zapadnjačkog društva čiji je ljepota važan dio", smatra fotograf. "Nisam ni znao da na svakog muškarca idu po dvije slijepe žene. Želio sam pokrenuti apel interesantan i prihvatljiv ženama."


Email adresa: (nije obavezno)

Tekst ispravke: