{{error}}
Korisničko ime ili e-mail
Lozinka
ili
Facebook prijava


Unesite e-mail:


Šest namirnica za zdravu kožu

S
18.8.2010. u 20:00
0
0
Šest namirnica za zdravu kožu
0
Šest namirnica za zdravu kožu
Ako želite imati kožu poput filmskih zvijezda i ne potrošiti cijelo bogatstvo na skupe kreme, onda se morate zdravo hraniti. Magazin "Men's Health" donosi tekst o šest namirnica koje će vam pomoći u želji da imate zdravu kožu.
Losos

Losos je bogat omega 3 masnim kiselinama. To su esencijalne masti koje se, osim što poboljšavaju kognitivne sposobnosti mozga, deponuju u ćelijama epiderme i pomažu zadržavanju vlažnosti kože. U jednoj studiji naučnici su miševima podijeljenim u dvije grupe, koji su imali opekotine uzrokovane ultraljubičastim svjetlom, davali omega 3 i omega 6 kiseline, da bi nakon dvije sedmice koža miševa koji su primali omega 3 kiseline 20 posto brže se oporavljala nego kod onih koji su primali omega 6. Losos će pomoći u održavanju vlage vaše kože i u borbi protiv sunčevog štetnog zračenja.

Hrana koja sadrži visok nivo omega 3 masnih kiselina: sardine, orasi i sjemenke lana.

Mrkva

Mrkve su bogate betakarotenom, a kada u svoje tijelo unesete betakaroten, on se deponuje u koži, eliminira mrlje i daje zdrav sjaj vašoj koži. Istraživači pokazuju da mrkva može pomoći u borbi protiv preranog starenja kože i oštećenja uzrokovanih pretjeranim izlaganjem suncu. Ako konzumirate pretjeranu količinu mrkve, možete oboljeti od karotenoze, stanja u kojem koža poprimi narandžastu boju.

Ostala hrana koja sadrži betakaroten: slatki krompir, crvene paprike i crveni grejpfrut.

Avokado

Studije su pokazale da ljudi koji koriste više maslinovog ulja imaju manje bora nego ljudi koji češće koriste puter. Puter je prepun zasićenih masnoća, dok je maslinovo ulje bogato nezasićenim masnim kiselinama koje su čak 50 posto kalorija avokada. Zašto onda jesti avokado pored maslinovog ulja? Avokado je bogat vitaminom B, koji pomaže koži da postigne onaj sjajni, glatki izgled.

Ostala hrana bogata nezasićenim masnim kiselinama: maslinovo ulje, bademi, kikiriki-puter.

Grahorice

Tačnije, mahunarke. Ova vrsta biljaka uključuje grah, leblebije, leću, sojine sjemenke i kikiriki. Ove namirnice su dobre za izravnavanje bora. Australski naučnici ispitali su 400 starijih muškaraca i žena i saznali da oni koji u svojoj ishrani imaju više mahunarki, imaju i 20 posto manje bora. To je vjerovatno utjecaj izoflavanoida, jakih antioksidansa, koje mahunarke sadrže.

Grožđe

Osim što pruža zaštitu od srčanog udara, u grožđu ima i antioksidansa polifenola, koji stariju kožu čuvaju od pretjeranog opuštanja. To je zato što polifenoli poboljšavaju elastičnost kože tako što učvršćuju kolagen.

Namirnice bogate polifenolima: sok od narandže, borovnice.

Voda

Možda je nije zabavno piti kao što je vino, ali voda je najjače oružje protiv beživotne kože. Jedna studija predlaže da dnevno povećate uzimanje vode za samo pola litra što će bolje prokrviti vaše kapilare, a to će koži dati zdravi sjaj i usporiti starenje.

Hrana bogata vodom: lubenica, breskve, celer.

Komentari (0)
Email adresa: (nije obavezno)

Tekst ispravke: