{{error}}
Korisničko ime ili e-mail
Lozinka
ili
Facebook prijava


Unesite e-mail:


Sedam savjeta za čuvanje zdravlja srca u tridesetim

17.8.2015. u 16:26
36
77
Sedam savjeta za čuvanje zdravlja srca u tridesetim
36
Sedam savjeta za čuvanje zdravlja srca u tridesetim
Kada uđete u tridesete, život postaje stresniji i komplikovaniji. Karijera se "zahuktava", a dolaze i brak i djeca, krediti i druge obaveze. Prije nego što to uvidite, mogu se javiti problemi sa srcem. Donosimo vam sedam savjeta koji će vam pomoći da svoje srce održite zdravim.
Osigurajte vrijeme za odmor

Vrijeme za odmor od poslovnih i porodičnih obaveza nije lako pronaći, ali je itekako potrebno. Važno je da pronađete nešto u čemu ćete uživati.

Vježbajte redovno

Bez obzira da li se borite protiv stresa ili želite unaprijediti svoju formu, pametno je redovno vježbati, posebno u tridesetim. Dnevno je dovoljno između 15 i 30 minuta kako bi vaše srce bilo zdravo. Vježbanjem ćete spriječiti povećanje tjelesne težine, koja je preduvjet za razvoj bolesti srca.

Jedite zdravo

Zdrava ishrana je ključna, pa zato izbjegavajte nezdravu hranu jer ona sadrži ogroman broj kalorija i holesterola, što povećava rizik od bolesti srca. Umjesto toga odaberite hranu bogatu proteinima i omega 3 kiselinama.

Spavajte dovoljno

Ako spavate manje od pet sati, to može dovesti do moždanog udara i infarkta. Zbog toga trebate dovoljno spavati, leći i probuditi se na vrijeme. Također, važno je da izbjegavate cigarete i alkohol prije odlaska u krevet.

Doručak je najvažniji obrok

Nikad ne preskačite doručak, jer je on veoma važan za vaše tijelo kojem je potrebna energija da bude aktivno tokom dana.

Oprez sa kontracepcijskim pilulama

Žene koje imaju visok krvni pritisak ili historiju bolesti srca u porodici trebaju izbjegavati ovaj vid kontracepcije ili barem o tome porazgovarati sa ginekologom.

Ograničite unos šećera i soli

Unos šećera može povećati nivo holesterola i triglicerida, dok so može uzrokovati visok krvni pritisak. Šećer i so ne morate u potpunosti izbaciti iz ishrane, ali trebate kontrolisati količinu koju unosite.

Email adresa: (nije obavezno)

Tekst ispravke: