{{error}}
Korisničko ime ili e-mail
Lozinka
ili
Facebook prijava


Unesite e-mail:


Savjeti fitness stručnjaka: Kako i koliko trenirati za vrijeme ramazana

22.6.2015. u 20:18
311
69
Savjeti fitness stručnjaka: Kako i koliko trenirati za vrijeme ramazana
311
Savjeti fitness stručnjaka: Kako i koliko trenirati za vrijeme ramazana
Foto: Facebook/Dzemal Gekic
S obzirom na različite faktore koji nisu standardni za vrijeme trajanja mjeseca ramazana, veoma često se desi da ljudi nemaju ideju kako u ovom mjesecu vježbati i praviti rezultate. Savjete o tome kako i koliko trenirati za vrijeme mjeseca posta zatražili smo od profesionalnog fitness trenera iz Sarajeva, Džemala Gekića.
Kada govorimo o treningu u ovom mjesecu, postoje dvije opcije kada je najbolje vježbati, a jedna od njih je tri sata nakon iftara, što je najčešća praksa.

"U ovom slučaju, trening bez problema može trajati 60 minuta sa korištenjem kondicionih vježbi i vježbi sa opterećenjem, kao i inače", savjetuje Gekić.

U drugoj opciji koja može donijeti još bolje rezultate se vježba neposredno prije iftara.

"Važno je napomenuti da, ukoliko se odlučite za ovu opciju trebate pažljivo krenuti prvih par dana ramazana, dok se tijelo malo ne navikne na nedostatak vode i nutrijenata u toku dana, kako tijelo ne biste izlagali prevelikom stresu. U svakom slučaju, trening bi bio malo lakšeg intenziteta sa manje akcenta na kondiciju, a više na vježbe sa tijelom i opterećenjem, bar dok je ljetni režim ramazana", savjetuje ovaj trener i dodaje kako bi trening trebao trajati oko 45 minuta i u najboljoj verziji tempiran da se iftari 30 minuta nakon treninga, kako bi se tijelo na vrijeme rehidriralo, te kako bi se unijeli potrebni nutrijenti.

"Kada govorimo o ishrani za vrijeme ramazana, ako želite postići super rezultate i smršati, onda je najbolje da iftar bude srednje velik obrok (bez prejedanja) i da se sastoji od kombinacije proteina i povrća, dakle bilo koja vrsta mesa i dosta povrća kao prilog i salate (bez peciva i slatkog), sa opcijom voća kao deserta", savjetuje Gekić.

Što se tiče obroka u vrijeme sehura, idealno bi bilo da on, pored proteina, sadrži i ugljikohidrate poput krompira ili riže, ili eventualno kombinaciju žitarica koja se može i zasladiti.

U toku cijelog perioda od iftara do sehura trebalo bi popiti što više vode i čaja.

"Ovaj režim bi, ukoliko kontrolišete porcije hrane i trudite se da vježbate tri do četiri puta sedmično mogao napraviti značajne rezultate u toku ramazana", poručuje ovaj fitness trener.

Džemal Gekić je profesionalni fitness trener i pokretač projekta "Sarajevo Fitness Bootcamp", prvog bh. fitness bootcampa, koji se zasniva na grupnom fitness programu dizajniranom uz pomoć naučno i praktično dokazanih sistema treninga i ishrane.

Također, Gekić je bio voditelj prve bh. fitness revolucije, projekta masovnog mršavljenja pod nazivom Izazov 10.000 kg, koji je okončan u januaru je ove godine, kada je 1.900 učesnika tokom dva mjeseca smršavilo 11.173 kilograma.

Novi projekat Džemala Gekića je Centar za tjelesnu transformaciju koji će biti uskoro otvoren u Sarajevu, a osmišljen da polaznicima, uz treninge, omogući savjetovanje oko režima ishrane, analize, te praćenje rezultata.

Email adresa: (nije obavezno)

Tekst ispravke: