Tinejdžeri izloženi reklamama za cigarete imaju znatno veće izglede da će početi pušiti.
Nalazi istraživanja u kojoj je sudjelovalo 2.102 njemačka tinejdžera sugerišu i kako reklame za druge proizvode, primjerice mobilne telefone, nisu uspijevale tako učinkovito aktivirati proučavane psihološke mehanizme.
Nakon 9 mjeseci praćenja ispitanika, istraživači su utvrdili kako su tinejdžeri koji su se najbolje mogli prisjetiti reklama za cigarete imali i najveće izglede da će početi pušiti.
Dodatno povećan rizik za početak pušenja je bio prisutan kod tinejdžera slabijeg socioekonomskog statusa, posebno kod onih sa slabijim uspjehom u školi te onih čiji su prijatelji također pušili.
Stručnjaci vjeruju da se ovako snažan efekt reklama za cigarete može objasniti činjenicom da duhanska industrija njima cilja upravo mlade ljude.
Možda vas zanima
Najskuplji igrač Arsenala
Navijači ismijavaju Riceovu djevojku zbog izgleda, slomljena je obrisala sve fotografije
Posljednje počivalište
Jedna od najvećih historijskih misterija riješena: Naučnici pročitali spis star 2.000 godina
Sjajne reakcije publike