Zdravlje
2

Prvi po prodaji u regiji: Svjetski uspjeh JGL-ove Dramine

Prema objavi britanske nezavisne agencije Nicholas Hall koja je specijalizirana za analize tržišnih pokazatelja OTC segmenta proizvoda, JGL-ov brend Dramina proglašen je najprodavanijim za 2014. godinu u kategoriji prevencije bolesti kretanja u regiji središnje i istočne Europe, gdje uvjerljivo drži čak 20 posto tržišnog udjela.

S godišnjom prodajom od preko 3,5 miliona komada, Dramina spada u tri najuspješnija brenda JGL-a, odmah nakon Aqua Marisa i Lactogyna.

Od samog lansiranja 1995., Dramina se brzo pozicionirala kao jedan od najuspješnijih JGL-ovih proizvoda. Prisutna je na čak 16 tržišta među kojima posebno valja izdvojiti bosanskohecegovačko, hrvatsko te najveće JGL-ovo tržište - rusko, na kojima je već godinama lider s više od 80 posto tržišnog udjela po pojedinom tržištu.

Bolest kretanja, bolest putovanja, morska bolest ili stručno "kinetoza”, očituje se neugodnim simptomima poput vrtoglavice, umora, mučnine i povraćanja. Javlja se kod svih dobnih skupina, a poznato je da žene obolijevaju češće od muškaraca.

Osobama koje pate od mučnine prilikom putovanja već dugi niz godina preporučuje se upravo antihistaminik, dimenhidrinat, aktivna komponenta Dramine, kao prvi lijek izbora. Uspjeh svjetskih razmjera dolazi u godini u kojoj Dramina obilježava dvadeset godina od izlaska na tržište.