{{error}}
Korisničko ime ili e-mail
Lozinka
ili
Facebook prijava


Unesite e-mail:


Prirodnim metodama protiv PMS-a

S
24.9.2007. u 15:15
0
0
Prirodnim metodama protiv PMS-a
0
Prirodnim metodama protiv PMS-a
Vjeruje se da oko 75% žena pati od izraženog predmenstrualnog sindroma (PMS). Simptomi koji muče žene u tom periodu podrazumijevaju jake bolove u stomaku, depresiju, razdražljivost, pojačan osjećaj gladi i slično. Otkrijte kako možete ublažiti patnje prije menstruacionog ciklusa.
Nutricionisti i alternativni terapeuti vjeruju da bol nikada nije normalna te da se patnje koje sa sobom nosi predmenstrualni sindrom mogu ublažiti prirodnim putem.

Kontrolišite ishranu

Ishrana je ključna za podnošljiviji PMS. Naime, da biste ublažile bolove potrebno je u svoj organizam unijeti sve namirnice potrebne organizmu. Tokom PMS često jedemo slatku, masnu i nezdravu hranu što samo pojačava njegov efekat. Izbalansirana ishrana koja obiluje zdravim namirnicama ublažit će PMS i smanjiti stalni osjećaj gladi. Važno je napomenuti da pritom trebate jesti redovno kako ne biste, zbog jake i stalne gladi, posegnule za slatkišima, kao što to obično radite.

Smanjite konzumaciju kafe i čajeva

Pošto kafa i čajevi pojačavaju bolove tokom PMS-a, najbolje bi bilo da količinu tih napitaka svedete na minimum. Biljni čajevi i voćni sokovi bit će odlična zamjena. Alkoholna pića također će vam samo odmoći tokom PMS-a, a slatkiši će vas još više napuhati. Pokušajte jesti što više voća, a slatko zamijenite medom ili smeđim šećerom.

Fizička vježba i masaža

Zdrava ishrana će sigurno smanjiti bolove tokom PMS-a, ali tjelovježbom ćete apsolutno minimalizirati sve bolove, stres i negativnu energiju koji su sastavni dio predmenstrualnog sindroma. Masaža će izbalansirati nivo hormona u vašem tijelu i oslobodit će vas stresa koji stvara napetosti i pojačava bolove. Tokom tog tegobnog perioda pokušajte se što više odmarati i opuštati kako biste izbjegli stresne situacije koje će vas rasplakati ili totalno razljutiti.

Komentari (0)
Email adresa: (nije obavezno)

Tekst ispravke: