{{error}}
Korisničko ime ili e-mail
Lozinka
ili
Facebook prijava


Unesite e-mail:


Pravila u ishrani za efikasnije mršanje

S
28.9.2007. u 15:20
0
0
Pravila u ishrani za efikasnije mršanje
0
Pravila u ishrani za efikasnije mršanje
Odgovarajuća dijeta i dobar plan ishrane nisu dovoljni za uspješno mršanje i nestajanje kilograma. Prije nego počnete sa gubljenjem suvišne kilaže, potrebno je poznavati određena pravila i pridržavati se njih kako bi gladovanje bilo produktivno.
1. Planirajte svoje obroke i međuobroke. Svakodnevno morate pripremati i tačno određivati porciju hrane koju ćete jesti. Tako ćete svoj organizam navići na određenu količinu hrane, a ako sami kuhate, uvijek tačno znate šta unosite u sebe.

2. Prva sedmica dijete je najteža, tako da se morate čuvati svih masnih i ukusnih iskušenja. Najbolji način da izdržite sa zdravom ishranom jeste da izbjegavate restorane i brzu hranu. Budite jaki i nemojte posustajati. Ovo pravilo ima i dodatne pogodnosti. Uštedjet ćete i nešto novca.

3. Nemojte gledati televiziju dok jedete. Mnogi ljudi uživaju upravo u tome, ali dok gledate svoju omiljenu emisiju ne možete se skoncentrisati na hranu koju unosite. Tako da nekontrolisano jedete. Neka vrijeme ručka bude dio dana kada ćete se posvetiti ishrani u kojoj ćete uživati.

4. Nikada nemojte jesti stojeći jer nećete osjetiti trenutak kada ste zadovoljili svoju glad i kada je vrijeme da prestanete sa jelom. Neka obrok bude poseban ritual u kojem ćete uživati – od kuhanja pa sve do konzumacije.

5. Sporo žvačite i osjetite u potpunosti hranu koju jedete. Brže ćete se zasititi i bolje ćete uživati u obroku.

Komentari (0)
Email adresa: (nije obavezno)

Tekst ispravke: