{{error}}
Korisničko ime ili e-mail
Lozinka
ili
Facebook prijava


Unesite e-mail:


Pet savjeta za bolji i duži san

S
2.7.2008. u 08:13
0
4
Pet savjeta za bolji i duži san
0
Imate problema sa nesanicom? Nekoliko proteklih noći niste oka sklopili? Za vas smo pripremili pet savjeta koji će vam pomoći da imate duži i bolji san. Ovi savjeti, koje smo pronašli na internetu, možda će vam promijeniti navike, ali dugoročno će vam se isplatiti.


1. Neka vam soba bude raj za spavanje

Vaša soba bi trebala biti tiha i mračna, jer u mraku vaše žlijezde luče melatonin, hormon koji regulira vaš cirkadijanski ritam (vaš tjelesni sat). Hladnoća također pomaže u boljem spavanju. Za bolju cirkulaciju zraka, otvorite prozor ili koristite ventilator. Ukoliko je zrak u vašoj sobi previše suh, kupite uređaj za povećanje vlažnosti.

2. Ustalite svoje navike

Rutina da svaku večer legnete u isto vrijeme je veoma efektivna jer tada će vaše tijelo znati da je vrijeme za spavanje. Uradite bilo što, što inače radite kako bi se mentalno pripremili za spavanje. (čitajte knjigu, spremajte se, meditirajte, razgibajte se...) Najvažnije je svaku noć leći i svako jutro ustati se uvijek u isto vrijeme, čak i vikendima.

3. Rezervišite vaš krevet samo za spavanje i seks

Izbjegnite navike da radite, plaćate račune, čitate ili gledate televiziju u krevetu. Ukoliko u svom krevetu budete samo spavali bit će vam mnogo lakše zaspati kada legnete.

4. Ugodite vašem stomaku

Pun ili prazan stomak vam također može poremetiti san. Nikad nemojte previše jesti prije spavanja jer bi vas varenje u stomaku moglo držati budnim. Također, nemojte leći niti praznog stomaka, jer vam san mogu poremetiti želučane kiseline u vašom stomaku.

5. Pazite s kofeinom

Konzumiranje previše kofeina tokom dana može vam donijeti probleme s snom. Kada doživite pedesetu, vaš metabolizam usporava, tako da kofein ostaje duže u vašem organizmu, do deset sati duže. Nemojte uzimati više od dvije šolje čaka, kafe, ili kole i to namjanje šest sati prije spavanja. Ako to ne pomogne, probajte izbaciti sva pića sa kofeinom iz upotrebe.

Email adresa: (nije obavezno)

Tekst ispravke: