{{error}}
Korisničko ime ili e-mail
Lozinka
ili
Facebook prijava


Unesite e-mail:


Pet načina koji će vam pomoći da budete sretni

18.1.2015. u 13:01
53
51
Pet načina koji će vam pomoći da budete sretni
53
Pet načina koji će vam pomoći da budete sretni
Najbolja stvar koju možete uraditi za sebe je to da vam sreća postane navika. Eksperti tvrde da, ako ste sretni, onda i privlačite sreću. Važno je da tražite pozitivne momente u svom životu svakodnevno, to uvijek "upali".
Smijte se i volite sebe

Ovo je vježba koju morate ponavljati svakog jutra. Autorica Louise Hay preporučuje ljudima da stanu pred ogledalo, da se nasmiju i kažu "volim te (ime)". Ona tvrdi da je to veoma teško za većinu ljudi jer ne vole sebe, niti si opraštaju. Kada se svakodnevno izvodi ova vježba, osoba zadovoljava svoju potrebu da bude voljena i prihvaćena. Čak i osmijeh može biti oslobađajući. Kad smo sretni smijemo se, jer mozak detektuje da je smijeh rezultat sreće. Stoga, može se ići i obrnutim putem, prvo se nasmijte, a onda ćete se osjećati sretnim. Osmijehe razmjenjujte s drugim ljudima, pa i sa stranicma.

Napravite listu svojih dostignuća

Svi imamo kvalitete kojima stižemo do uspjeha. nikad ne govorite sebi da niste dobri u nečemu. Svako ima unikatne kvalitete i njih je potrebno samo otkriti. Fokusirajte se na svoje talente, budite ponosni na to i odajte sebi priznanje za uspjeh. Postavite neke realna ciljeve i potrudite se da stignete do njih. Kada ih ostvarite, bit ćete trajno sretni.

Sabranost

Sabranost je druga riječ za spiritualizam. Ono što je u nama, odrazit će se i oko nas. Kako vidimo sebe, tako će nas vidjeti i drugi. Ono što zamislimo, to će se i ostvariti. Ako budemo sabrani i mirni, uvijek ćemo biti sretni.

Adrenalin

Vježba nije samo zdrava, nego ljude čini sretnim. Kada vježbate, luče se dobri hormoni, koji se bore sa stresom, zbog čega postajete sretni. Eksperti tvrde da je dovoljno vježbati pola sata dnevno da biste promijenili svoje mentalno stanje i bili sretni.

Sjedite uspravno

Položaj tijela uveliko utječe na raspoloženje. Kada sjedite savijenog vrata, tamena se spuštaju i osjećate se tužnim i negativnim. No, kad sjedite uspravno, povučete ramena i dišete duboko, mijenjaju se vaša osjećanja i način na koji gledate na život. Udahnite duboko tokom dana, obratite pažnju na položaj i osjećat ćete se pozitivnim i sretnim.

Email adresa: (nije obavezno)

Tekst ispravke: