{{error}}
Korisničko ime ili e-mail
Lozinka
ili
Facebook prijava


Unesite e-mail:


Ovo su razlozi zbog kojih ne mršate

7.6.2015. u 18:47
0
10
Ovo su razlozi zbog kojih ne mršate
0
Ovo su razlozi zbog kojih ne mršate
Čak iako svakodnevno slijedite svoju fitnes rutinu i često birate zdrave obroke opet ne vidite kako se kilogrami tope, barem ne onako kako ste vi očekivali?
To zaista može biti frustrirajuće, a mi vam u nastavku donosimo neke od razloga zbog kojih se to zapravo dešava.

Svakodnevni stres



Mnogi ljudi su u stanju pomisliti kako svakodnevni stres može potaknuti tijelo na trošenje ekstra kalorija. No, stres povećava izlučivanje kortizola, hormona koji signalizira tijelu da čuva masne naslage, čime sprečava mršavljenje.
Osim toga, hormoni stresa dižu razine neuropeptida Y (supstance koja sudjeluje u regulaciji zaliha ugljikohidrata), što povećava želju za hranom.

Pijete vodu nakon treninga?



Navika brojnih je da za bočicom vode posegnu tek nakon iscrpljujućeg treninga, pri čemu čine grešku. Naime, ukoliko tijelo tijekom treninga ne opskrbljujemo tekućinom, ono se prirodno osigurava da ne dehidrira. Tijelo pohranjuju velike količine vode, koja na ovaj način umjesto da se oslobađanja fizičkom aktivnošću ostaje zadržana u našem tijelu.

Sjedenje više od dva sata



Kada sjedimo naše tijelo lagano gubi sposobnost da sagorijeva višak masnoće. Sjedenje od par sati bez ustajanja uzrokuje usporeno djelovanja enzima lipaza, koji inače pospješuje sagorijevanje masnoća.

Istraživanja su pokazala kako dugo sjedenje možete izazvati i metabolički sindrom ili sindrom 'x', koji je kombinacija medicinskih poremećaja koji uključuju višak masnoće oko trbuha, visok krvni tlak, povišenu masnoću u krvi i abnormalan metabolizam šećera u krvi to jest otpornost na inzulin.

Ne unosite dovoljno proteina



Ukoliko tijelo na dobiva dovoljnu količinu proteina koja za žene iznosi 40 do 80 grama dnevno dolazi od pojačanog osjećaja gladi, gubitka mišićne mase i potrebe za brzopoteznim zalogajima.

Nemojte štediti na čistom mesu, jajima, jogurtu, siru, orašastim plodovima ili grahu.

Ne pijete vodu



Ukoliko mu ne pružamo dovoljnu količinu vode, naše tijelo dobiva pogrešnu informaciju, pa smo skloni žeđ zamijeniti glađu. Najčešća posljedica je konzumiranje nepotrebnih zalogaja i kalorija zbog kojih se debljamo i kojima pogrešno odgovaramo na dehidraciju.

Email adresa: (nije obavezno)

Tekst ispravke: