{{error}}
Korisničko ime ili e-mail
Lozinka
ili
Facebook prijava


Unesite e-mail:


Neobične strategije za duži život

S
16.3.2008. u 12:00
0
0
Neobične strategije za duži život
0
Neobične strategije za duži život
Zdrav način života ne mora uvijek podrazumijevati svakodnevno mukotrpno vježbanje i niskokalorične salate. Mnoge zabavne i ugodne aktivnosti također mogu biti dobre za vas. Ako razumijete kako vam ove aktivnosti mogu pomoći da duže živite i kako iz njih izvući najviše koristi, moći ćete se dobro zabaviti i zdravo živjeti. Na Internetu smo za vas pronašli deset neobičnih strategija koje će vam produžiti život.
Pijte crno vino

Crno vino obiluje posebnom vrstom antioksidanta, resveratrolom, koji štiti vaše tijelo od efekata starenja. Jedna do dvije čaše crnog vina dnevno pomoći će vam da izgledate svježe i mladalački.



Grickajte tamnu čokoladu

Tamna čokolada je izvrsna hrana koja sadrži velike količine antioksidanata koji štite vaše tijelo od starenja. Pronađite kvalitetnu tamnu čokoladu, naučite je cijeniti i uzmite komadić svaki dan. Konzumiranje čokolade može smanjiti vaš krvni pritisak i kolesterol, a bit ćete puni energije.



Smiješite se

Smijeh je odličan način da promijenite vlastiti stav, povežete se sa ljudima i osvježite organizam. Poput opuštanja, smijeh pomaže u suzbijanju efekata stresa. Kada se prisilimo na smijeh, zapravo "varamo" tijelo da je sve u redu i tako smanjujemo stres. Poput okidača, smijeh zaista može promijeniti vaše raspoloženje. Zato nabacite smiješak na lice, iako se ne osjećate veselo, jer ćete se vrlo brzo početi od srca smijati.

Češće prakticirajte seksualne odnose

Seks i maženje smatraju se jednim od najvažnijih faktor za zdravlje. Seksom se otpuštaju razne korisne hemikalije u organizmu, te nam seks i maženje omogućava povezivanje sa drugima, jačanje veze i povećanje vlastitog samopouzdanja. Učestali seksualni odnosi sigurno vam mogu za nekoliko godina produžiti život.

Opustite se

I dok stres uzrokuje štetne posljedice po vaše zdravlje, relaksacija tijelu pruža potreban odmor, oporavak i bolju funkcionalnost. Ukoliko svakodnevno prakticirate razne tehnike opuštanja, možete se uvježbati da, u napetim situacijama, eliminišete stres i smirite se. Na ovaj način ćete poboljšati krvni pritisak, srčani ritam i sposobnost suočavanja sa izazovima koje donosi život.



Napravite plan vježbanja

Fizičke igre i sportovi odličan su način da i tijelo i um održavate zdravima. Jednostavne redovne vježbe mogu učiniti čuda za vašu životnu ravnotežu, produktivnost, izdržljivost i snagu. Grupne igre i sportovi također mogu aktivirati vaš mozak, jer pokušavate predvidjeti poteze drugih i surađivati sa njima. Pronađite igru i aktivnost koja odgovara vašem nivou fizičkih sposobnosti, a kojom ćete se redovno baviti.

Spavajte

Spavanje je jedna od najvažnijih tjelesnih funkcija. Većina Amerikanaca ne spava dovoljno. Zbog medikamenata, stresa, bolesti i redovnog lošeg spavanja nećete moći si priuštiti sedam do devet sati sna svaku noć. Dovoljno sati sna svaku noć će vam pružiti više energije, bolji imunitet i slično.

Provodite vrijeme sa voljenim osobama

Veze su veoma bitan faktor vašeg zdravlja. Ne samo da, jake veze sa drugima podrazumijevaju da možete računati na pomoć kada vam zatreba, već vas i štite od usamljenosti, depresije i mentalnih bolesti. Posvetite više pažnje i vremena odnosu sa prijateljima i porodicom, kako biste poboljšali vlastito zdravlje i život.

Rješavajte zagonetke i misaone igre

Misaone igre su izvrsne kako biste bili u toku dešavanja u svijetu. Igre mogu vježbati različite dijelove vašeg uma i izmamiti vašu radoznalost. Ako je moguće, birajte društvene igre, poput šaha, koje će aktivirati vaš mozak i povezati vas sa drugim osobama.

Budite optimistični

Pozitivan stav prema starenju može vam vrlo lako dodati više od sedam godina života, zaključak je mnogih istraživača. Izbjegavajte današnji trend glorificiranja mladosti i žaljenja za davnim vremenima. Pronađite načine da uživate u godinama koje slijede, a koje donose nova znanja, iskustva i kontrolu vlastitog života.

Komentari (0)
Email adresa: (nije obavezno)

Tekst ispravke: