{{error}}
Korisničko ime ili e-mail
Lozinka
ili
Facebook prijava


Unesite e-mail:


Naspavajte se zdravo i kvalitetno

S
17.12.2007. u 10:10
0
0
Naspavajte se zdravo i kvalitetno
0
Naspavajte se zdravo i kvalitetno
Umorni ste i jedva čekate da legnete u krevet, ali kada to napokon i uradite - ne možete zaspati? Ovo je sasvim normalna, ali ne i bezazlena pojava među stotinama miliona žena širom svijeta. Kako biste se napokon naspavale kako treba i tako izbjegle mnoge zdravstvene probleme, morate obratiti pažnju na nekoliko faktora.
Zdravstveni problemi

Ukoliko hronično patite od nesanice, onda je vrlo vjerovatno da imate neki zdravstveni problem. Posjetite doktora i napravite sistematski pregled. Nekada i sam oslabljen imunološki sistem može prouzrokovati nesanicu. Ukoliko pijete neke lijekove, provjerite na uputstvima da li uzrokuju nesanicu.

Buka i svjetlost

Čak i najmanji zvuk ili tračak svjetlosti može vas probuditi ukoliko imate "lak" san. Stoga kucanje kazaljke na satu ili svjetlost digitalnog sata, kompjutera ili neke druge elektroničke mašine ili aparata isključite iz spavaće sobe.

Kofein

Vjerovatno znate da kofein utječe na san, ali ono što vjerovatno ne znate jeste koliko dugo. Tijelu je potrebno oko sedam sati da izbaci sav kofein iz tijela. Dakle prestanite s njegovom konzumacijom oko podne.

Alkohol i cigarete

Alkohol kojeg tijelo dugo izbacuje iz sistema nije mudar izbor ukoliko imate probleme sa spavanjem. Osim ukoliko se ne opijete i ne onesvijestite, alkohol vam neće pomoći da zaspete. Ako ste popili čašicu ili dvije moguće je da će vas u toku noću buditi znoj.
Nikotin je stimulant stoga nemojte pretjerivati ni s pušenjem cigareta pred spavanje.

Loše navike u spavanju

Ukoliko ne možete bez TV-a pred spavanje ili slušanja muzike, pokušajte nekoliko noći izbaciti tu naviku i vidite da li vam odgovara. Mnogi ljudi imaju loše navike (od jedenja pred spavanje i gledanja TV-a) i ne shvataju da ih upravo one dodatno umaraju. Vaša soba ne smije biti ni pretopla ni prehladna - zato pazite i na temperaturu.

Vaši geni

Za svoje probleme u vezi sa spavanjem možete "okriviti" mamu ili tatu. Genetske predispozicije za određenu bolest ili zdravstvene probleme mogu se očitovati i na vašem snu. Stoga, višak kilograma pokušavajte smanjiti, a loše navike izbacite u potpunosti.

Komentari (0)
Email adresa: (nije obavezno)

Tekst ispravke: