Losioni i kreme za zaštitu

"Loša" bakterija kriva za pojavu akni na licu

Klix.ba
Većina osoba tinejdžerske dane pamti po aknama i crvenoj koži. No akne se pojavljuju i u starijoj dobi, a naučnici su otkrili razlog zašto su neke osobe podložnije ovim kožnim nedostacima.

Istraživači sa Univerziteta Columbia u Los Angelesu otkrili su da bakterija koja uzrokuje akne sadrži loše sastojke koji stvaraju prištiće i one dobre koji štite našu kožu.

Akne se stvaraju kad naša koža sadrži više "loših" bakterija. Ovo je slično problemu s probavom koji nastaje kao posljedica neravnoteže "dobrih" i "loših" bakterija u crijevima.

Ova dodatna saznanja mogu pomoći u razvoju novih tretmana protiv akni.

Oko 80 posto ljudi u dobi od 11 do 30 godina ima problem s aknama. Neki se s ovim bore i u starijoj dobi.

Istraživači su analizirali mikrob propionibacterium koji ulazi u masne pore kože. Kada ova bakterija naruši imunološki sistem onda uzrokuje stvaranje oteknutih crvenih kvržica koje se pretvaraju u akne.

Stručnjaci preporučuju da ne očajavate te da jednostavnom upotrebom losiona i krema koje su napravljene od sastojaka sličnih jogurtu možete smiriti vašu kožu i povećati broj "dobrih" bakterija.