{{error}}
Korisničko ime ili e-mail
Lozinka
ili
Facebook prijava


Unesite e-mail:


Kako da praznici prođu bez glavobolje

S
25.12.2009. u 18:59
0
15
Kako da praznici prođu bez glavobolje
0
Kako da praznici prođu bez glavobolje
Foto: Ilustracija
Za sve oni koji brinu o prevelikoj količini pića koje unesu u svoj organizam u toku prazničnih dana, evo nekoliko savjeta britanskog Mirrora o tome kako negativne posljedice opijanja svesti na minimum.
Da biste imali dovoljno energije za ples i slavlje, ne libite se da jedete jaja, kobasice i grah, te imajte na umu da su jaja i meso bogati aminokiselinama koje čiste toksine iz organizma. Ipak, mnogo holesterola na tanjiru nije dobro.

Ako se nakon burne noći probudite s mamurlukom, te posegnete za tabletom protiv bolova, trebali biste znati da aspirin i ibuprofen mogu uznemiriti vaš u tim momentima osjetljiv želudac.

Naučno je dokazano da, ako se probudite mamurni, mala količina alkohola koju popijete ujutro može pomoći, barem kratkoročno. Ipak, time samo odgađate neminovnu torturu.

Kofein je još jedno brzo, ali ne i idealno rješenje. Šoljica kafe vam omogućava da se nakratko dobro osjećate, jer kofein sužava krvne sudove koji su prethodno natekli od alkohola.

Ipak, kofein može uzrokovati dehidrataciju, što je jedan od glavnih razloga zašto se nakon opijanja ljudi loše osjećaju. Stoga je bolje da se držite vode, a kafu ostavite za neki drugi dan. Neka voda bude uz vaš krevet kako biste je mogli piti svaki put kad se probudite.

Voćni sokovi također su dobri u borbi protiv dehidriranja, a također su i izvor esencijalnih vitamina. Najbolje je svježe iscijeđeno voće koje podiže nivo energije te se tijelo lakše oslobađa toksina. Ako vam je sok od narandže previše kiseo, popijte jogurt od banane.

Kad se probudite nakon pijanke osjetit ćete manjak energije, tako da bi najbolje bilo da se napijete tečnosti i vratite u krevet. Vrijeme će izliječiti mamurluk.

Alkohol uništava vitamin B kompleks, važan za normalno funkcionisanje organizma. Bilo bi korisno unijeti ga prije odlaska na spavanje, a onda ponovo narednog dana u nekom normalnom vremenskom odstojanju.

Artičoke i đumbir također su korisni u borbi protiv mučnine i iritacije želuca koju proizvodi alkohol.

Email adresa: (nije obavezno)

Tekst ispravke: