{{error}}
Korisničko ime ili e-mail
Lozinka
ili
Facebook prijava


Unesite e-mail:


Dvanaest savjeta za bolje pamćenje

3.3.2014. u 17:59
13
40
Dvanaest savjeta za bolje pamćenje
13
Dvanaest savjeta za bolje pamćenje
Mnogi od nas baš i nemaju dobro pamćenje, a da bi se to promijenilo, nisu potrebne tablete, nego usvajanje nekoliko korisnih savjeta.
Stisnite pesnicu

Iako se ovo čini smiješnim, rezultati istraživanja su pokazali da stiskanje pesnice pomaže da lakše zapamtite telefonski broj, listu kućnih potrepština i slično. Kasnije, kada se pokušate sjetiti, stisnite lijevu pesnicu. Naučnici smatraju da ovi pokreti aktiviraju određene moždane regije ključne za skladištenje i povrat određenih informacija.

Sjećanje pomoću abecede

Ova metoda zaista pomaže da se sjetite neke informacije, imena, filma i slično. Samo krenite redom abecedom kako bi pronašli prvo slovo određene riječi ili imena. Tako ćete "probuditi" svoju memoriju i sjetiti se onog čega želite.

Vježbajte češće

Aerobne vježbe poboljšavaju kognitivnu funkciju i posebno su korisne kada je riječ o poboljšanju pamćenja. Vjeruje se da vježbanje potiče rast novih moždanih ćelija u hipokampusu, dijelu mozga koji je odgovora za pamćenje i učenje.

Izbjegavajte alkohol navečer

Alkohol vam može pomoći da zaspite, ali pri tome ometa noćni odmor. Osim toga, ima negativan efekt na koncentraciju i pamćenje.

Izgovarajte riječi naglas

Možda najbolja metoda koja će vam pomoći da se sjetite je to da riječi izgovarate naglas. Naučnici su utvrdili da, ukoliko se želite sjetiti gdje ste ostavili ključeve, trebate glasno izgovarati te riječi jer ćete tako potaknuti svoju memoriju i sjetiti se.

Izbjegavajte cigarete

Cigarete su štetne i to je svima poznato, no, istraživanja su pokazala da srednjovječni pušači imaju poprilično slabije rezultate na testovima od onih koji ne ih ne konzumiraju.

Zadajte sebi zadatke

Ako imate neku obavezu koju ne smijete zaboraviti, morate se napomenuti. Izgovaranje namjera će pomoći da ne zaboravite. "Na putu kući, moram kupiti mlijeko i jaja", jedan je od primjera.

Vizuelno pamćenje

To podrazumijeva pokušaj da se sjetite nečijeg imena pokušavajući da zamislite nešto što je vezano za njega, umjesto da se sjetite riječi. Što je bizarnija ta slika, metoda bolje uspijeva.

Pijte više mlijeka

Naučnici tvrde da mlijeko pozitivno djeluje na koncentraciju, pamćenje i učenje. Oni koji konzumiraju mlijepo pet ili šest puta sedmično su bolje uradili testove od onih koji rijetko piju mlijeko i jedu mliječne proizvode.

Nemojte se prejedati

Previše hrane udvostručuje rizik od problema s pamćenjem u starijoj životnoj dobi. Unos velikog broja kalorija povećava rizik od razvoja blagog kognitivnog poremećaja, koji karakteriše gubitak pamćenja i dovodi do demencije.

Šetnja u prirodi

Istraživanja su pokazala da ljudi koji često šetaju u prirodi imaju 20 posto bolje rezultate na testovima od onih koji šetaju ulicama.

Slušajte muziku i plešite

Ljubitelji muzike imaju bolje rezultate na testovima, a muzika pomaže i osobama koje pate od Alzhajmerove bolesti. Dobro je i plesati, jer, što je ples složeniji, to će mozak biti aktivniji.

Email adresa: (nije obavezno)

Tekst ispravke: