{{error}}
Korisničko ime ili e-mail
Lozinka
ili
Facebook prijava


Unesite e-mail:


Dobre i loše strane kreatina

S
13.5.2009. u 20:20
0
0
Dobre i loše strane kreatina
0
Dobre i loše strane kreatina
Jedan od najpoznatijih preparata za povećanje mišićne mase- kreatin nezamjenjiv je dodatak prehrani atletičara i bodibildera, no malo je poznato o tome kako kreatin stvarno djeluje na organizam, piše Askmen, popularni magazin za muškarce.
Kreatin je supstanca koju prirodno proizvodi naše tijelo kao izvor energije za mišiće. Proizvodi ga jetra, ali isto tako gušterača i bubrezi. Putem krvi se transportuje u mišićne ćelije gdje se pretvara u kreatin-fosfat.

No, količina od dva grama koju tijelo dnevno proizvodi nije dovoljna tako da mnogi sportisti uzimaju kreatinske dodatke prehrani.

Kreatin povećava mišićnu masu tako što pomaže tijelu da pokrene energiju molekula ATP-a koje su glavni izvor mišićne aktivnosti. Tim ubrzanjem ATP-a, mišići su spremni na mnogo više napora nego inače.

Kreatin ne treba uzimati duže od tri sedmice jer tijelo tako može prestati proizvoditi kreatin na prirodan način.

Isto tako, kreatin može izazavati probavne tegobe, te ga osobe sa osjetljivim probavnim traktom ne bi trebale uzimati. Zabilježeni su i slučajevi grčenja mišića.

Ovaj dodatak treba obavezno piti sa sokom ili nekim drugim napitkom bogatim ugljikohidratima jer ugljikohidrati povećavaju količinu inzulina u tijelu što opet pomaže da mišići bolje i brže apsorbiraju kreatin.

Komentari (0)
Email adresa: (nije obavezno)

Tekst ispravke: