Objavljeno 28.11.2007. u 10:23
|
Komentari: 1
Zdravlje
Crveno vino čuva srce žene
Odveć je dokazano da umjerena konzumacija vina može poboljšati rad srca. Međutim, nova studija dokazuje da je vino izuzetno pogodno za zdravlje žene, a pogotovo kada su njeni krvni sudovi u pitanju.

Iako nije konačno dokazano kako vino može zaštiti srce, dr. Emilio Sacanella tvrdi da između crvenog vina i smanjenog rizik od srčanih oboljenja postoji uska veza.
"Mi smatramo da nije vino osnovni uzročnik koji može zaštiti srce, ali je zasigurno jedan od njih. Pošto brojne studije nisu uspjele dokumentovati vezu između vina srca, mi smo se odlučili fokusirati na razne upale u tijelo koje mogu uzrokovati srčane probleme. Rezultati su pokazali da vino smiruje te upale i mi mislimo da je to ta pogodna veza između vina i srca“, objasnio je Sacanella za Reuters.
U studiji o vezi između vina i srca učestvovalo je 35 zdravih žena. Zaključak istraživanja jeste da ljudi koji redovno konzumiraju crveno vino, rizik od srčanih oboljenja koja mogu biti smrtonosna smanjuju za 75% u odnosu na one koji ne piju vino.
(Sarajevo-x.com)
|
|
|
Komentari na članak
NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove internet portala Klix.ba. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Portal Klix.ba zadržava pravo da obriše komentar bez najave i objašnjenja. Zbog velikog broja komentara Klix.ba nije dužan obrisati sve komentare koji krše pravila. Kao čitalac također prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima.
| Unesite komentar |
Najnovije iz Zdravlje
Najčitanije iz Zdravlje
Forum - Zdravlje
Facebook preporuke
Top preporuke
iz Zdravlje







