{{error}}
Korisničko ime ili e-mail
Lozinka
ili
Facebook prijava


Unesite e-mail:


Vježbajte dok ste na poslu i riješite se bolova u leđima

2.1.2013. u 13:55
0
5
Vježbajte dok ste na poslu i riješite se bolova u leđima
0
Ukoliko zbog posla nemate vremena da vježbate, a osjećate da su vam mišići zgrčeni, leđa ukočena, vrat gotovo nepomičan... ne paničite - postoji rješenje. Čak i dok radite možete izvesti pet jednostavnih vježbi, opustiti mišiće, a pri tome ne izgubiti mnogo vremena.

Vježbe za vrat

Ako radite kancelarijski posao i osam do devet sati provodite za računarom, sigurno osjećate kako vam je vrat ukočen. Tokom radnog vremena izdvojite po nekoliko minuta, opustite se i lagano okrećite glavu na lijevu stranu, zatim se vratite u normalan položaj na nekoliko sekundi, te okrenite glavu na desnu stranu. Nakon toga, nagnite glavu na lijevu, a zatim na desnu stranu, te naprijed pa nazad. Vježbu ponovite četiri ili pet puta.


Isprsite se

Ispravite se, savijte ruke u laktovima i povucite ih unazad tako da spojite lopatice. To je veoma efektivna vježba koja će poboljšati držanje tijela. Vježbu ponovite dva ili tri puta.


Vježbajte mišiće nogu

Sjednite na kraj stolice i ispravite se. Podignite ruke u ravni s ušima i ispružite noge. Zatim jednu nogu podignite savijajući je u koljenu što bliže bradi, spustite nogu i ponovite vježbu drugom nogom.


Ispružite noge

Dok sjedite, ispravite se i podignite jednu nogu, odnosno ispružite je horizontalno. Zadržite tako nekoliko sekundi, a zatim podignite i ispružite drugu nogu.


Opustite mišiće leđa

Tokom radnog dana izdvojite nekoliko minuta da opustite i istegnete leđne mišiće. Rukama uhvatite naslonjač na stolici i pomjerajte se tako da okrećete samo gornji dio leđa.

Email adresa: (nije obavezno)

Tekst ispravke: