Sretni ljudi donose brže i dosljednije odluke
Stručnjaci sa Univerziteta New Hampshire proveli su istraživanje kako bi utvrdili da li i koliko raspoloženje utječe na sposobnost odlučivanja i donošenja odluka.
Voditelji studije manipulisali su raspoloženjem ispitanika pokazujući im fotografije preslatkih psića, a zatim i nešto neugodnije kao naprimjer fotografije bolesnih ljudi.
Dok su pregledali fotografije na ekranu su se pojavljivale riječi: sviđa mi se, ne sviđa mi se, dobro, loše, privlačno, odbojno... a ispitanici su morali pritiskom na taster odgovoriti kakve emocije u njima izaziva prikazana fotografija.
Studija je pokazala da su ispitanici koji su bili boljeg rasploženja mnogo brže odgovarali,od ispitanika koji su gledali negativne fotografije i zapali u nešto turobnije raspoloženje, prenosi AFP.
Ova studija će itekako biti od koristi prodacačima, ali i kupcima.
Naime, ljudi se najčešće odlučuju za odlazak u kupovinu kada su loše raspoloženi, ali, ako je vjerovati studiji, tada donose pogrešne odluke i često kupuju stvari koje i ne žele.
No, ukoliko u kupovinu odete raspoloženi vjerovatno ćete to obaviti u mnogo kraćem vremenskom roku i zadovoljni se vratiti kući.