{{error}}
Korisničko ime ili e-mail
Lozinka
ili
Facebook prijava


Unesite e-mail:


Spavanjem do vitke tjelesne figure

S
3.4.2008. u 17:30
0
0
Spavanjem do vitke tjelesne figure
0
Spavanjem do vitke tjelesne figure
Prema najnovijoj studiji, za održavanje vitke tjelesne figure dovoljno je svake noći spavati punih osam sati.
Kanadski naučnici sa Univerziteta Laval u Quebecu u srijedu su saopćili kako su otkrili da su osobe, koje svake noći spavaju manje od šest sati, ili više od devet sati, sklonije debljanju u odnosu na osobe koje redovno ostvare sedam ili osam sati sna.

U istraživanju je učestvovalo 276 odraslih osoba između 21 i 64 godine, a uzeta je u obzir tjelesna težina ispitanika na samom početku studije. Otkriveno je da su se osobe, koje nisu imale dovoljno sati sna svake noći, udebljale gotovo dva kilograma, u poređenju sa osobama koje su spavale dovoljan i preporučen broj sati.

Kod osoba koje su pretjerivale sa spavanjem primijećen je porast tjelesne težine od 1,58 kilograma, za razliku od onih koji su se više od šest godina pridržavale preporučene doze sna.

Osobe koje nisu imale dovoljan broj sati sna imale su i 27% više šansi da se udebljalju, a osobe koje su predugo spavale imale su 21% više šansi za dobijanje viška kilograma, u poređenju sa osobama koje su ostvarile dovoljan broj sati sna svake noći.

"Količina sna koju jedna osoba ostvari može direktno utjecati na njenu tjelesnu težinu, jer san utječe na nivoe hormona, naročito onih koji su povezani sa apetitom i osjećajem sitosti nakon jela", objasnio je vođa studije Jean-Philippe Chaput, a prenio Daily Telegraph.

Komentari (0)
Email adresa: (nije obavezno)

Tekst ispravke: