{{error}}
Korisničko ime ili e-mail
Lozinka
ili
Facebook prijava


Unesite e-mail:


Savjeti za miran i bezbrižan san

S
2.12.2009. u 10:00
0
6
Savjeti za miran i bezbrižan san
0
Savjeti za miran i bezbrižan san
Nesanica je ono s čime se susreće sve veći broj ljudi. Da biste imali dobar noćni san potrebno je imati čistu savjest i živjeti život bez stresa. No, s obzirom da je takav san moguć jedino kod beba, liječnica Luisa Dillner daje nekoliko savjeta uz pomoć kojih je moguće pobijediti nesanicu, te imati miran san približan bebinom.
1. Ne očekujte da ćete zaspati čim glavu stavite na jastuk, jer da biste utonuli u san potrebno je najmanje 20 do 30 minuta.

2. Spavaća soba treba biti namijenjena isključivo kako biste u njoj spavali ili imali seksualne odnose s partnerom. Izbacite sve elektronske uređaje iz te sobe jer oni ne samo da su štetni već i odvlače vašu pažnju, pa ćete tako umjesto da spavate sebe zateći kako do kasnih noćnih sati gledate TV ili pak surfate internetom.

3. Postarajte se da je u sobi u kojoj spavate normalna temperatura, ni previše hladno, ali ne ni pretoplo. Nikako ne spavajte na previsokim jastucima, jer na taj način ne ležite već zapravo sjedite.

4. Nikako ne dopustite sebi da se nekoliko sati prije odlaska u krevet prejedete. Također, nije preporučljivo konzumiranje alkohola ili napitaka koji sadrže kofein, ali ni tjelovježbe nisu dobre ukoliko namjeravate za nekoliko sati otići na počinak. Svakako, tjelovježba je preporučljiva tokom dana jer će vam zasigurno pomoći da u noći lakše zaspite.

5. Potrudite se da svaku noć u krevet odlaziti otprilike u isto vrijeme. Svakako, prije nego što krenete spavati pokušajte se opustiti u vrućoj kupki ili slušajte umirujuću muziku. Naučite se da svako jutro ustajete u isto vrijeme.

6. Ako se, pak, probudite u noći i ne možete zaspati nemojte se nervirati jer ćete time samo pogoršati nesanicu. Ustanite, prošetajte po kući i vratite se nazad u krevet, savjetuje liječnica Luisa Dillner, objavio je britanski Guardian.

Email adresa: (nije obavezno)

Tekst ispravke: