Serija radova pod nazivom "Broken India" želi da prikaže stvarnost iza stiliziranih, "lijepih" Instagram fotografija Indije.
Fotografije i kampanja koju je napravila indijska kompanija Limitless, za cilj ima da pokažu nesklad između načina na koji se Indija predstavlja u medijima i u turističkim vodičima, te u stvarnosti, gdje se radi o zemlji koja se suočava sa mnoštvom problema poput siromaštva i zagađenosti.
"Potrebno je malo negativnosti kako bi se počele praviti velike promjene", navode iz ove kompanije.
Ipak, njihova kampanja nije naišla na pozitivan odziv većine ljudi, pa ih tako kritikuju kako su stvari izvadili iz konteksta, te kako ove fotografije pak ne pokazuju nikakav nesklad i "mračnu stranu Indije".
Možda vas zanima
Pokazalo istraživanje
Najveće greške koje ljudi čine tokom seksa: Zbog njih ne postižete zadovoljstvo
Prvi smo ga posjetili
Bingo City Centar se otvara sutra na Ilidži: Evo šta nudi novi tržni centar u Sarajevu
Vezani članci
Smatraju ih neprimjerenim
Ove navike užasno nerviraju hotelsko osoblje, izbjegavajte ih da ne bi došli u neugodne situacije
Imaju drugačiji pristup