{{error}}
Korisničko ime ili e-mail
Lozinka
ili
Facebook prijava


Unesite e-mail:


Popravite svoje raspoloženje

S
9.10.2007. u 15:10
0
0
Popravite svoje raspoloženje
0
Popravite svoje raspoloženje
Životni periodi kada smo loše raspoloženi su trenuci kada je naše djelovanje zanemarljivo. Loše raspoloženje, čak i onda kada za njega ne postoji razuman razlog, može nas odvesti u depresiju, a može i utjecati na naše odnose sa drugim ljudima. Nažalost, ono se ne može izbjeći, ali kada nastupi, možete ga se veoma lako riješiti.
Vježbajte. Fizička aktivnost jedan je od najboljih i najbržih načina koji će vas oraspoložiti. Vježbanjem pospješujete svoju cirkulaciju i lučite veći količinu endorfina, hormona sreće. Bit ćete iznenađeni kojom će vam se brzinom popraviti raspoloženje.

Odspavajte. Previše ste umorni i ne postoji način da se pokrenete i odete vježbati, onda je rješenje da malo odspavate jer će vas san opustiti i popravit će vam raspoloženje. Da biste se osjećali bolje, ne morate spavati dva sata. Dovoljno je samo 20 minuta sna da se osjećate znatno bolje.

Slušajte omiljenu muziku. Pokušajte svoje raspoloženje popraviti omiljenom muzikom. No, budite oprezni. Ako ste tužni, nemojte slušati tužnu muziku jer ćete samo produbiti svoju depresiju i nećete uraditi ništa za svoje dobro raspoloženje. Slušajte nešto veselo, nešto što vam daje energiju.

Popijte kafu. Za dobro raspoloženje potreban je odmor. To ne znači da morate dva sata odmarati, ali sasvim je dovoljno i neophodno napraviti pauzu od 15 minuta. Popijete kafu ili čaj i vratiti ćete potrebnu energiju, a vaše raspoloženje bit će mnogo bolje.

Fokusirajte se na pozitivne stvari. Postoje vremena kada izgleda kao da se cijeli svijet urotio protiv vas i kada sve što može, krene po zlu. Pokušajte i u tako teškim trenucima pronaći pozitivne strane svojih iskustava i biti uvijek u skladu sa dobrim stranama života.

Komentari (0)
Email adresa: (nije obavezno)

Tekst ispravke: