Sniženja ih privlače
23

Polovina ljudi ne zna zbog čega kupuju neke stvari

Klix.ba
Skoro 50 posto ljudi, dok dođu do kuće, zaborave zbog čega su kupili neke stvari. Prema rezultatima novog istraživanja, 48 posto ljudi priznaje da ne znaju zbog čega kupuju neke artikle.

Istraživanje je pokazalo i da čak 68 posto ljudi kupuje stvari koje im ne trebaju ukoliko ih nađu na sniženju. Njih 74 posto je navelo današnju materijalističku kulturu kao razlog svog kompulzivnog ponašanja prilikom kupovine.

Oko 36 posto ljudi je reklo da posjeduju skupe stvari koje nikada ne koriste, a njih 38 posto krije skupo plaćene artikle od svoje rodbine i prijatelja.

Gomilanje kreditnih dugova, prekovremeni rad, ignorisanje plaćanja računa i preskakanje obroka su samo neke od taktika koje ljudi koriste kako bi mogli nastaviti kupovati.

Čak 73 posto žena starosne dobi od 18 do 34 godine je priznalo da su ovisne o kupovini. Najviše novca troše na šminku, odjeću i obuću. Muškarci najviše novca troše na automobile, automobilske dodatke i elektronske uređaje.