lifestyle
19

Pet rečenica koje nikada ne smijete izgovoriti na poslu

Klix.ba
Na poslu se neke stvari jednostavno ne smiju reći, jer će ih vaš šef najvjerovatnije pogrešno protumačiti, pa biste se mogli naći u njegovoj nemilosti.

Ipak, u neformalnom razgovoru često nam izlete izjave kao što je "jedva čekam da završi radno vrijeme". Iako zvuče sasvim naivno Forbesov stručnjak za karijere, Dan Schawbel, kaže da ova i slične rečenice nikada ne bi trebale biti izgovorene na radnom mjestu.

On navodi još neke izjave koje su nedopustive na poslu:

"Tako sam umoran/na"

Svi šefovi znaju da uposlenici imaju život izvan radnog mjesta koji uključuju noćne izlaske, bolesnu djecu, bučne susjede...Međutim, jutarnja kuknjava na poslu nije dozvoljena.

"Ako se niste naspavali onda znači i da niste dovoljno produktivni. Žaleći se da ste umorni šaljete loše signale", kaže Schawbel.

"Obično tako radimo"

Ako uvijek stvari radite na isti način, onda će i rezultat uvijek biti isti. Prihvatajte nove ideje i načine rada, budite fleksibilni i slušajte mišljenja kolega. Tako ćete se nametnuti kao vođa.

"Ovo je vjerovatno loša ideja, ali..."

Ne postoji nešto što se zove loša ideja, tvrdi Schawbel. Govoreći ovakve stvari šaljete negativnu energiju kolegama i šefovima.

"Nikada ne počinjite rečenicu govoreći da je neka ideja loša, jer vas u budućnosti niko neće shvatiti ozbiljno, a vaši šefovi će se osjećati iznevjereno", poručuje Forbesov stručnjak za karijere.

"Mislio sam da će on/ona to uraditi"

Nikada ne prebacujte odgovornost na nekog drugog bilo da to radite kako biste spasili sebe ili što doista mislite da je neko drugi odgovoran. Bilo kako bilo, time sebe prikazujete u lošem svjetlu.

"Ako ste odgovorni za neki posao, onda je jako loše kriviti druge ljude ako posao ne bude urađen. Ako niste znali da ste vi odgovorni, trebali ste pitati", kaže Dan.

"Tako sam zauzet/a"

Zapamtite: "Svi su zauzeti". Zahvaljujući pametnim telefonima svi rade duže nego ikad ranije. Možda ovo govorite kako biste naglasili da naporno radite i da imate puno obaveza, ali se to neće shvatiti na pozitivan način. "Ako vaš šef treba pomoć oko nečega, morate biti spremni da mu pomognete. No, ako mu želite staviti do znanja da zaista imate puno posla, onda trebate reći nešto neutralno kao 'čeka me još posla'", poručuje Schawbel.