Shiyang He, dizajner koji radi u marketinškoj agenciji Ogilvy’s Beijing kreirao je seriju zanimljivih radova kao dio reklamne kampanje za psihološko istraživanje Shenyang centra o tome koliki utjecaj smartphonei danas imaju na ljude i međuljudske odnose.
Na tri rada su prikazane tipične svakodnevne situacije, te ogromni pametni telefon koji stoji između ukućana blokirajući pogled i konverzaciju.
O "smrti konverzacije" i ljudskog kontakta u današnjem, mode4rnom vremenu u kojem je tehnologija napravljena kako bi nas što više približila, no paradoksalno nas razdvaja, inspiracija je za mnoge umjetnike, a jedan od njih je i fotograf iz Londona, Babycakes Romero.
Možda vas zanima
Govorila o problemima
Jedna od najuspješnijih porno zvijezda nije bila zadovoljna zaradom: "To nije uredu"
Talentovana bh. muzičarka
Esma Numanović predstavila album prvijenac: "Blista" je prava muzička poslastica
Prijeti li mreži krah
Šta predviđa zabrana TikToka u SAD-u i koje bi zemlje mogle slijediti taj primjer
Vezani članci