{{error}}
Korisničko ime ili e-mail
Lozinka
ili
Facebook prijava


Unesite e-mail:


Organizirajte svoj kućni ured u pet koraka

S
6.3.2008. u 11:05
0
0
Organizirajte svoj kućni ured u pet koraka
0
Organizirajte svoj kućni ured u pet koraka
Organizacija kućnog ureda je nešto o čemu ne razmišljamo dok već nije prekasno. Osmislili ste si kućni ured s ciljem da što produktivnije radite, ali kako vrijeme prolazi, vaš kućni ured je izgubio svoju funkciju i postao odlagalište gomile nepotrebnih papira, dječjih igračaka i porodičnih albuma. Ne očajavajte, jer About.com vam nudi pet koraka do uspješne organizacije vlastitog kućnog ureda.
Izaberite tri stvari i bacite ih

Prvi korak je najlakši. Sgiruno postoji više od tri stvari, nagomilanih na vašem radnom stolu ili razbacanih okolo, kojima više nije mjesto na vašem radnom prostoru, već u kanti za smeće. Fokusirajte se i dobro razmislite. Da li vam zaista trebaju svi ti stari časopisi ili četiri kalendara za ovu godinu? Riješite ih se odmah!

Kad se riješite nepotrebnih stvari koje su vladale vašim radnim prostorom, osjećat ćete se mnogo bolje. I ne morate se zaustaviti na samo tri stvari. Ukoliko primijetite još nekoliko očitih kandidata za kantu za smeće, obavezno ih bacite.

Raščistite radnu komodu

Radne komode su kraljice nereda u većini kućnih ureda, što je ironično, jer njih uvijek smatramo rješenjem za nered. Na police radne komode redovno ubacujemo stvari koje inače nemaju svoje mjesto ili papire koji nam više ne trebaju, ali ih ne želimo baciti. Kada u policu više ne može stati ni igla, odmah prelazimo na novu policu.

Raščišćavanje radne komode je veoma slično arheološkim iskopavanjima, pa u ovu avanturu krenite pametno. Organizirajte svoj kućni ured tako što ćete raščistiti jednu po jednu policu, bacanjem dokumenata i predmeta koji vam više ne trebaju.

Ukoliko imate stare dokumente kojih se nikako ne smijete riješiti, nabavite običnu kartonsku kutiju i smjestite ih unutra. Ove kutije ne moraju zauzimati prostor u vašem uredu, možete ih smjestiti ispod stepenica, u garažu ili u podrum.

Raščistite svoju tablu za poruke

Table za poruke su sastavni dio mnoštva kućnih ureda. Međutim, umjesto da nas napominju na važne događaje i pomognu nam što bolje organizirati život, ove table su često prave neuredne vremenske kapsule.

Razmislite da li na vašoj tabli za poruke ima nešto napisano ili postavljeno što se odnosi na današnji dan ili sedmicu. Šta vidite umjesto toga? Crteže vaše djece ili fotografije sa prošlogodišnjeg ljetovanja?

Imajte na umu koja je svrha vašeg kućnog ureda. Ovdje nije riječ samo o raščišćavanju nereda, već o stvaranju radnog prostora koji će vam pomoći da budete što produktivniji. Nema ništa loše u tome da crteži vaše djece i porodične fotografije budu izloženi u vašem domu, ali kućni ured nije mjesto za to. Skinite to sve i postavite na neko drugo prikladnije mjesto. Zatim sa table za poruke skinite sve stare poruke koje su postale beskorisne. Sada ste spremni da nastavite dalje.

Organizirajte ladice radnog stola

Ladice su vrlo često mračne zone kućnog ureda. Organizirajte svoj kućni ured tako što ćete najprije izabrati jednu ladicu i sve izbaciti iz nje. Pregledajte dobro sadržaj ladice, bacite u smeće sve što vam više ne može biti od koristi. Sve stvari kojima nije mejsto u vašim ladicama, smjestite na prikladno mjesto kao npr: recepte smjestite u blizini kuhinje, a ne u vaše radne ladice. Možete kupiti plastične kasete i koristiti različite dijelove te kasete za odvajanje stvari i njihov lakši pronalazak.

Raščistite površinu radnog stola

Gore navedeni koraci su zapravo veoma brzi i jednostavni načini organizacije vašeg kućnog ureda. Sljedeću aktivnost organizacije kućnog ureda bit će teško izvesti i sigurno iziskuje mnogo više vremena. Započnite tako što ćete nabaviti dvije velike kartonske kutije, a zatim u njih ubaciti sve stvari sa vašeg radnog stola, osim predmeta bez kojih ne možete raditi, poput kompjutera ili telefona.

Ostavite kutije na neko pristupačno mjesto, ali da vam ne stoje na putu. Zatim počnite raditi svoj posao kao što bi i inače. Kada vam u toku rada zatreba nešto što trenutno nije na stolu, potražite tu stvar u kutiji i postavite je na odgovarajuće mjesto na radnom stolu.

Do kraja sedmice, na stolu, ili u blizini, ćete imati sve što vam je potrebno za produktivan rad. Stvari koje ipak i dalje ostanu u kutiji, pripadaju negdje drugdje.

Sretno!

Komentari (0)
Email adresa: (nije obavezno)

Tekst ispravke: