Britanska agencija Standards of Authority naredila je povlačenje reklame ističući da je predstavljena iskrivljena slika stvarnosti.
Na reklamu se najprije žalio političar Jo Swinson koji već duže vrijeme vodi kampanju protiv reklama u kojima se predstavljaju savršene i nimalo realne fotografije žena.
Britanska kompanija je utvrdila da je L’Orealova reklama s Julijom Roberts krši pravila i dovodi potrošače u zabludu.
L’Oreal je na zabranu reagovao priznavši da su glumica i manekenka digitalno retuširane, ali da i pored toga fotografije prezentuju tačne rezultate proizvoda koji reklamiraju.
Agenciji Standards of Authority nije dozvoljen pristup fotografijama Julije Roberts prije dotjerivanja u Photoshopu, zbog njenog ugovora s kompanijom L’Oreal, prenio je Guardian.
"Taj strah od prikazivanja originalnih fotografija je toliko smiješan. Ne dozvoljavaju čak ni agenciji za regulaciju oglašavanja da ih pregleda", kazao je Swinson, dodavši da on smatra da Juliji Roberts i Christy Turlington nisu potrebna dodatna dotjerivanja u Photoshopu.